Avundsjuka eller? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Avundsjuka eller?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det är bara den svenska idiotjantelagen som gör sig påmind.

Skit i kommentarerna och var glada över vad ni har fångat.

BTW skoj att sen en tjej som fiskar. Fler sådana

Kommentera

Tycker som någon ovan att de kommentarer du tog upp är vettiga om de uttrycks på ett ok sätt. Slabbiga slaktbilder där blodet rinner är ju inte snygga oavsett vilken inställning man har till c&r. Angående hålla-upp-fisken-så-nära-kameran-som-möjligt-bilder som vissa användare notoriskt laddar upp borde de ju ligga under humorkategorin.

Så länge kommentarerna inte är kränkande tycker jag att det är helt ok att säga sitt... Vi är ju rätt många på forumet och det måste ju vara ok att vi har olika åsikter.

Kommentera

Tror helt klart att många skruvade kommentarer har lite med avundsjukan att göra . Men det finns också endel helt onödiga kommentarer vilket är synd...
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av ep
          Tycker som någon ovan att de kommentarer du tog upp är vettiga om de uttrycks på ett ok sätt. Slabbiga slaktbilder där blodet rinner är ju inte snygga oavsett vilken inställning man har till c&r. Angående hålla-upp-fisken-så-nära-kameran-som-möjligt-bilder som vissa användare notoriskt laddar upp borde de ju ligga under humorkategorin.

Så länge kommentarerna inte är kränkande tycker jag att det är helt ok att säga sitt... Vi är ju rätt många på forumet och det måste ju vara ok att vi har olika åsikter.
          Håller helt med, vem vill se 3 st kilosgäddor ligga ihopskabbade i båtbottnen?
          Klart man måste få tycka vad man vill., men man måste väl också kunna motivera sitt röstande?
          sigpic

Kommentera

Det handlar bara om att välja sina ord lite bättre. Man kan säga saker på så många olika sätt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Stizo
              Det handlar bara om att välja sina ord lite bättre. Man kan säga saker på så många olika sätt!
              Man kan ge f-n i att komentera och rösta ned bilden istället. Den som lägger upp bilderna vill dela med sig av sin glädje men om responsen är noll så inser dom nog snart att ingen gillar deras bilder utan att för den skull känna sig sårade eller mobbade.

Om man däremot gillar bilderna komentera gärna.

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
                Håller helt med, vem vill se 3 st kilosgäddor ligga ihopskabbade i båtbottnen?
                Klart man måste få tycka vad man vill., men man måste väl också kunna motivera sitt röstande?
                Jag tycker en sådan typ av bild är helt ok OM den förmedlar den sanna glädjen hos fångstmannen. Jag tycker inte heller att en sådan bild är vacker, men just de gäddorna kan vara just den fiskarens största ögonblick någonsin i fiskekarriären.

Så vem är då jag att såga personen i höjd med fotknölarna bara för att jag inte tycker bilden är bra? Måste ju kunna skilja mellan "glädjebilder" och konstverk.
                [font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]

Kommentera

Nu är det ju ofta så att när man nu har fått upp den där firren så sliter man fram kameran å är så glad att man inte har lust att göra en fin bild.

Kommentera

Ursprungligen postat av carpfenmazter
                    Stå på er flickor ni gör ett kanonjobb som fortsätter fiska i detta mansdominerande intresse. En vacker dag kanske man kan hitta er i bivvyt bredvid, nere vid karpsjön!

Ta inte allt så allvarligt heller. Det finns många vinbär här som inte ens vet vad fiske innebär, och ändå börjar de käfta om saker de inte har nån aning om.
                    Jag har aldrig haft problem å fiska för jag är tjej. det låter så i bland..
                    Det är bara här jag har mött konstiga funderingar.

Sen förstår jag inte att det ska va så konstigt med en tjej som fiskar.??
                    Är det så konstigt? men jag kan nog snart ge beröm åt folk här inne att det är kul å se så många puckon som fiskar .. ni kanske oxå är en minoritet.. (ta inte det här så hårt.) ville bara att ni skulle se det från ett annat håll.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 282 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art