Alltså nu när du kan köpa ett Stiff för 600,- så är det väl inte så mycket att fundera på egentligen... Jag hade då slagit till.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bra Jerkset?
Collapse
X
-
Japp då blir det och beställa från www.ofc.nulite småsaker och 5601 C JB med Buster Jerk Stiff. Tack för alla tips!
Skitfiske!Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Vill du annonsera på Fiskesnack.com ?Klicka här för mer information
Joina Fiskesnack.com på Facebook Klicka här
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Knektis Visa inläggJapp då blir det och beställa från www.ofc.nulite småsaker och 5601 C JB med Buster Jerk Stiff. Tack för alla tips!
Skitfiske!
Kommentera
-
Men är inte Buster Jerk Stiff bättre än Berkley Lightning Shock? Är det någon som vet?Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Knektis Visa inläggMen är inte Buster Jerk Stiff bättre än Berkley Lightning Shock? Är det någon som vet?
Jag tycker inte det finns ett korrekt svar på den frågan då det handlar om personliga preferenser !
Jag tror att många här inne på forumet är för oerfarna för att ge dig ett skäligt svar på frågan.
Allt handlar om tycke & smak.
Buster Stiff är skitbilligt, det klarar vikterna och det finns typ överallt... = Många förstagångsköpare som inte kan avgöra om det är bra eller dåligt. (egentligen)
Lightning Rod, även det billigt (dock inte som B S), går ej att dela och det finns inte alls på alla ställen... = Inte alls lika många förstagångsköpare = inte alls lika många omdömen.
/ Henke
Kommentera
-
Ursprungligen postat av HenkeW Visa inläggHur ska någon kunna svara på det !?
Jag tycker inte det finns ett korrekt svar på den frågan då det handlar om personliga preferenser !
Jag tror att många här inne på forumet är för oerfarna för att ge dig ett skäligt svar på frågan.
Buster Stiff är skitbilligt, det klarar vikterna och det finns typ överallt... = Många förstagångsköpare som inte kan avgöra om det är bra eller dåligt. (egentligen)
Lightning Rod, även det billigt (dock inte som B S), går ej att dela och det finns inte alls på alla ställen... = Inte alls lika många förstagångsköpare = inte alls lika många omdömen.
/ Henke
Men av vad jag har hört så är Berkley bättre kvalitet än BFT.
Det här är min tanke. Ett spö som är 6fot lång, och har en kastvikt upp till 150g.
Ett så kort spö med en sån kastvikt lär vara styvt som ett as.
Men som sagt, jag vet inte. Men det är min tanke
Kommentera
-
Jaja. Jag tror jag håller mig till min beställning med Buster jerk Stiff 6' -150g och Ambassadeur 5601 C JB men också lite småsaker.Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Kommentera
-
Ursprungligen postat av HenkeW Visa inläggHur ska någon kunna svara på det !?
/ HenkeSvar på vanliga frågor hittar ni Här
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
igår, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 274 visningar
1 gilla