Vem är din fiskeidol? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vem är din fiskeidol?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Idoler är väl att ta i, men dom som letar nya (egna) vatten och plockar stor fisk i det tysta har min fulla respekt...
    12 hours
    1,440 casts
    2 followers
    1 strike
    DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.

Kommentera

• Mitt andra inlägg i tråden...

Jag gillar programmen med Robson Green och har nog sett alla. Han är långt ifrån någon idol men han är så mänsklig och genuin på ett skönt sätt. Ibland är han en riktig klåpare och det är upplyftande att titta på.

Nörden i mig saknar ordentliga genomgångar av utrustning och tackel i programmen men det överlever jag.
      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

• Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
        Mitt andra inlägg i tråden...

Jag gillar programmen med Robson Green och har nog sett alla. Han är långt ifrån någon idol men han är så mänsklig och genuin på ett skönt sätt. Ibland är han en riktig klåpare och det är upplyftande att titta på.

Nörden i mig saknar ordentliga genomgångar av utrustning och tackel i programmen men det överlever jag.
        Han är riktigt rolig, Tjejen min som verkligen inte gillar fiske klarar av att kolla på Robson Green, Just för att han inte är så nördig

Kommentera

• Idoler har jag tyvärr inga alls. Men de finns ju vissa man verkligen unnar ett grymt fiske pga allt tid och ännu mera tid dom ger, för att förhoppningsvis få en stor fisk. Dom personerna kan jag vara extremt avundsjuk på, som helt enkelt kan och orkar ta sej den tiden.
          Efter att ha träffat Freewater Pictures 2015 på mässan när jag köpte deras Alaskafilm som jag sett säker 10gånger så måste dom ju nämnas här. Dom är riktigt trevliga och skitgrymma på de dom gör. Filmerna håller världsklass likaså fisket dom presterar. Sjukt impad och avundjuk på dessa pojkar.
          Sen har jag fastnat för "Farmen" Anton Tsvetkov. Sjuk podd och Vlogg som passar mej som handen i handsken och när dessutom GäddJoel är med, ja då skrattar jag till luften tar slut.
          Sen hade jag gärna haft en Svartzonker i min fiskekrets som verkar vara genuint jävla skitnice och galen.
          Senast ändrad av swiss_army_knife; 2016-11-21, 21:52.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
          7 svar
          1 522 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
          Startad av highfour, 2010-11-10, 13:34