Fisketur... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fisketur...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fisketur...

Tjena!

Jag är en glad nybörjare som sitter i Malmö och är väldigt sugen på att ge mig ut o fiska på tisdag, onsdag eller torsdag. Så jag undrar ifall det är någon annan som är intresserad? Jag har väl funderat mest på insjö fiske men allt är intressant! Alla idéer välkomna!

Så någon av dagarna mellan 0730 och 1600. När som helst mellan dom klockslagen går bra. Sen ska grabben hämtas på dagis!

Vädret som utlovas i femdygnsprognosen är uppehåll med växlande molnighet tisdag och onsdag och regn på torsdag. Det kan ju iofs ändra sig massor fram tills dess så här års.

Jag har körkort men ingen bil.

Tjänna! Det var länge sedan som någon i dessa trakter (läs Malmöhuslän) kom med så konkret förslag. Jag skulle verkligen nappa (fast jag är ingen fisk ) men jag har en skriftlig examen nu på onsdag och den muntliga delen nästa veckan igen. Alltså för min del, jag får vänta. Men jag skall komma ihåg i framtiden, kanske vi skall samlas flera (eller bara vi två) och göra en tur tillsammans. Jag har också körkort och bil. En kombi.

Tack för förslaget, även om jag är tvungen att tacka nej! Tyvärr!
    Senast ändrad av CDan; 2004-10-31, 13:56.
    Tight lines!
    CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Synd att du inte kan hänga på CDan! Men lycka till med examen!

Kanske någon annan som nappar på erbjudandet? Kom igen nu...

Kommentera

Okej, om det inte är någon som är intresserad så kanske det är någon som har en bra idé på en budget utflykt. Som sagt har ingen bil och Häckebergasjön t.ex. tar för lång tid att nå kollektivt.