Tjena!
Jag är en glad nybörjare som sitter i Malmö och är väldigt sugen på att ge mig ut o fiska på tisdag, onsdag eller torsdag. Så jag undrar ifall det är någon annan som är intresserad? Jag har väl funderat mest på insjö fiske men allt är intressant! Alla idéer välkomna!
Så någon av dagarna mellan 0730 och 1600. När som helst mellan dom klockslagen går bra. Sen ska grabben hämtas på dagis!
Vädret som utlovas i femdygnsprognosen är uppehåll med växlande molnighet tisdag och onsdag och regn på torsdag. Det kan ju iofs ändra sig massor fram tills dess så här års.
Jag har körkort men ingen bil.
Jag är en glad nybörjare som sitter i Malmö och är väldigt sugen på att ge mig ut o fiska på tisdag, onsdag eller torsdag. Så jag undrar ifall det är någon annan som är intresserad? Jag har väl funderat mest på insjö fiske men allt är intressant! Alla idéer välkomna!
Så någon av dagarna mellan 0730 och 1600. När som helst mellan dom klockslagen går bra. Sen ska grabben hämtas på dagis!
Vädret som utlovas i femdygnsprognosen är uppehåll med växlande molnighet tisdag och onsdag och regn på torsdag. Det kan ju iofs ändra sig massor fram tills dess så här års.
Jag har körkort men ingen bil.
) men jag har en skriftlig examen nu på onsdag och den muntliga delen nästa veckan igen. Alltså för min del, jag får vänta. Men jag skall komma ihåg i framtiden, kanske vi skall samlas flera (eller bara vi två) och göra en tur tillsammans. Jag har också körkort och bil. En kombi.
då kanske vi kan ordna nåt. Det finns nåt alternativ till men jag har inte tid att ta det upp nu (tentan är imorgon). Och kanske jag får nån pers till som skall följa med. Hur är det på helgerna för din del? Kan du då? Utrustning, i en viss mån, kan du låna av mig (ingenting super avancerad men bra kvalitè ändå). Om jag kommer och hämtar dig, jag kan också hjälpa till med att skjutsa killen till dagis (jag menar din grabb, inte du
) för att spara tid, ifall om vi skall ut så tidigt för att fiska. Tycker du om ålmete?
Kommentera