Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken kniv använder ni?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Cannonball Visa inläggDet var brutalt att köra med dubbla vapen!sen att jag oftast har även en U2 i fickan, gör inte saken sämre... XD
Kommentera
-
Ursprungligen postat av diffanatics Visa inläggKnivarnas kniv är en SOG Gov-Tac som jag alternerar med en Fällkniven F1:a. Riktigt robusta verktyg med kirurgisk skärpa om man sköter om dom, och dom blir dina trogna vänner livet ut.
Jag har satt en liten rem som man kan sätta runt handleden när man är på sjön för att undvika att den lämnas kvar på havsbotten!
Kommentera
-
Det är fascinerande hur olika man kan uppleva saker och ting. Jag har haft många olika produkter från Fällkniven och har inte varit nöjd med en enda =). Stålkvalite och bladform är OK men jag kan inte leva med ett blad som är mer likt en yxa =).
Kommentera
-
Cold Steel SRK,, o en Marttiini Classic hunter, samt en Marttiini MFK-3W
Och en Cold steel mini pendelton att hänga runt halsen.Senast ändrad av JONNIE ROCKER; 2012-11-16, 12:33.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av JONNIE ROCKER Visa inläggCold Steel SRK,, o en Marttiini Classic hunter, samt en Marttiini MFK-3W
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Peter M Visa inläggDet är fascinerande hur olika man kan uppleva saker och ting. Jag har haft många olika produkter från Fällkniven och har inte varit nöjd med en enda =). Stålkvalite och bladform är OK men jag kan inte leva med ett blad som är mer likt en yxa =).
Men dom kostar ju en del, så dom borde ju vara riktigt bra?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av touchofred Visa inläggHaha aa, har aldrig sett nån av Fällknivens produkter, så kan inte säga hur kvaliten och resten är..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av touchofred Visa inläggHar funderat på att köpa en MArttiine filekniv. Håller dom bra kvalite?
O som vanligt så får man ju vad man betalar för.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av touchofred Visa inläggHaha aa, har aldrig sett nån av Fällknivens produkter, så kan inte säga hur kvaliten och resten är..
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 379 visningar
1 gilla