Minns att jag för några år sedan skrev brev till diverse amerikanska företag inom sportfiskebranschen vars produkter inte var representerade i Sverige och undrade ifall jag kunde få lite produkter överskickade för test eftersom jag hade en postorderfirma i Skandinavien........Det gick sådär kan jag säga.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fick ett lustigt email...
Collapse
X
-
Vad innebär "sådär", var det NÅGON som nappade på ditt erbjudande?Ursprungligen postat av BBRFMinns att jag för några år sedan skrev brev till diverse amerikanska företag inom sportfiskebranschen vars produkter inte var representerade i Sverige och undrade ifall jag kunde få lite produkter överskickade för test eftersom jag hade en postorderfirma i Skandinavien........Det gick sådär kan jag säga.
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Nja, det dök upp en inbjudan till EFTEX-mässan efter något år, dessutom så fick jag brev från en spöbyggare i Californien som berättade att han av en händelse var i Stockholm och gärna ville visa några spön, givetvis fegade jag ur.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Det var kanske inte så konstigt...Att anlita BBRF för att testa fiskeutrustning är ungefär samma sak som att använda Stevie Wonder som inredningsarkitekt...Ursprungligen postat av BBRFMinns att jag för några år sedan skrev brev till diverse amerikanska företag inom sportfiskebranschen vars produkter inte var representerade i Sverige och undrade ifall jag kunde få lite produkter överskickade för test eftersom jag hade en postorderfirma i Skandinavien........Det gick sådär kan jag säga.
Kommentera
-
Nu börjar det bli en skaplig nivå härUrsprungligen postat av KG?Det var kanske inte så konstigt...Att anlita BBRF för att testa fiskeutrustning är ungefär samma sak som att använda Stevie Wonder som inredningsarkitekt...
I morgon, då ska jag nog fiska!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 234 visningar