Ursprungligen postat av Grejo
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tack Jörgen Larsson! :)
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Henke E Visa inläggJörgen berör så nu har det uppstått tjafs med en annan sportfiskeprofil bara ta del av kommentarerna Tidningen Fiskejournalen facebooksida jösses vilken sandlådenivå.
Skäms lite att jag har handlat av dom.
Kommentera
-
Är det något jag har svårt för med fisket så är det detta. Att vuxna människor sitter och beter sig som treåringar framför sitt ps4 samtidigt som de spelar något barnspel har väl ingen förälder kunnat undgå. 40-plussare som sitter och ylar mot månen för att de hittade en yxa i Minecraft eller liknande. Måtte vi slippa den typen av profiler inom sportfisket. När man läser kommentarerna kring Jörgen så känns det som att en del mer än gärna skulle bli fiskets Pewdiepie... Nu har jag inga sociala medier så jag slipper det mesta men jag gillar att titta på fiskeproduktioner på youtube och kvalitén på fiskeprogram har nog aldrig varit högre än idag, hoppas det får fortsätta åt rätt håll.Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!
Kommentera
-
Jörgen L har fler dagar bakom spöt totalt än vad många yngre sportfiskare har levt. Han har varit med genom egentligen hela det moderna fiskets utveckling.
Det jag imponeras av är det driv som fortfarande finns. Nya metoder, utveckling hela tiden. Han ligger i framkant. Han är värd all uppmärksamhet.
/Johan Pettersson
Kommentera
-
Ursprungligen postat av JohanP Visa inläggJörgen L har fler dagar bakom spöt totalt än vad många yngre sportfiskare har levt. Han har varit med genom egentligen hela det moderna fiskets utveckling.
Det jag imponeras av är det driv som fortfarande finns. Nya metoder, utveckling hela tiden. Han ligger i framkant. Han är värd all uppmärksamhet.
/Johan Pettersson
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggAlla som inte har Facebook hänger inte med i de senaste inläggen. Här får ni en skärmdump på inlägget som startade det hela.
Där har vi ett proffs, blygsam också!Ingen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 014 visningar
1 gilla
|