Whopper popper? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Whopper popper?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Såg att även Willys hade fått hem. Blir att prova några i Lien nästa vecka.

Kommentera

Plockade upp ett par riktigt fina gröningar idag på Whoppern, fire tiger har funkat bäst för mig på sisstone, någon som haft något bra proppellerfiske på sisstone?

Kommentera

Ursprungligen postat av vattenfors Visa inlägg
        Plockade upp ett par riktigt fina gröningar idag på Whoppern, fire tiger har funkat bäst för mig på sisstone, någon som haft något bra proppellerfiske på sisstone?
        Tycker själv att ytfisket varit lite sämre den senaste veckan. Har endast fått ett "ythugg" och det var på en McMy Tail jerkbait. Whoppern har inte levererat på flera turer Men det kan bero på det värdelösa vädret just nu med regn och lågtryck titt som tätt. Hursomhelst är Whopper ett galet kul bete att fiska med, precis som klassikern Skitter Pop.
        Mina fiskepass på FishBrain (from. 2012-10-17): http://www.fishbrain.com/GaddMartin

Kommentera

Om kurres redan har vissa färger är det ju bara be dem beställa hem de färger du vill ha. Jag har beställt massa gånger sånt han inte haft hemma. Brukar aldrig vara några problem!

Ursprungligen postat av Seize the Day Visa inlägg
          Precis hemkommen från heldagsfiske och jag måste säga att
          jag snöat in helt på det här med ytfiske efter gädda den här säsongen, sjukt kul!

Hade kanonfiske i "specialsjön" idag (vegetationsrik och ganska grund skogssjö), första gången jag provade ytbeten där och man blev inte besviken. Whopper Plopper, färg blue blood levererade bäst igen.

Har verkligen fastnat för detta bete och har sett att det finns många färger (amerikanska siter), men har bara hittat några få i den lokala butiken (Kurres fiskeshop) och på svenska siter.

Vill inte gärna beställa från USA, nån som vet vart jag kan hitta övriga färger i närheten av Jönköping alternativt via en Svensk nätbutik?

Kommentera

Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
            Om kurres redan har vissa färger är det ju bara be dem beställa hem de färger du vill ha. Jag har beställt massa gånger sånt han inte haft hemma. Brukar aldrig vara några problem!
            OK, då ska jag höra med honom nästa gång det blir aktuellt. Hittade massa färger i en webbutik så nu har jag alla whoppers jag kan tänkas behöva...man lider ju lite av att man är prylgalen...

Kommentera

OK, då ska jag höra med honom nästa gång det blir aktuellt. Hittade massa färger i en webbutik så nu har jag alla whoppers jag kan tänkas behöva...man lider ju lite av att man är prylgalen...
              Kör du med 190 eller 130?

Kommentera

Märker du verkligen skillnad mellan färgerna?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                64 svar
                15 014 visningar
                1 gilla
                Senaste inlägg .art
                av .art