Ang nivå på Fotoalbumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang nivå på Fotoalbumet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ang nivå på Fotoalbumet

Hejsan alla!
    Gjorde idag det digra misstaget att lägga in 3 st bilder i Fotoalbumet (de 3 bilder jag lade in var alla 3 tidigare postade i tråden "Fiskerapporter"). Efter en halv dag kikar jag in och möts av "den väger inte...", "varför tillämpar du inte..." osv osv. Otroligt nedslående och tragiskt att bemötas av misstroende med tanke på den tid och energi man lägger ner på denna oslagbara syssla.

Jag vet inte hur nivån är, eller hur den varit, på de kommentarer som omgäldar tidigare inlägg i Fotoalbumet. Jag kommer inte lägga in fler bilder där, trots tjänstens lysande potential.

Jag påstod att den ena gäddan inte vägde 7,2 kg, eftersom jag inte tyckte att den såg så stor ut. Men jag ångrade mig och tog bort mina kommentarer. Jag ber om ursäkt. Snälla, fortsätt att lägga upp bilder! Dina bilder var faktiskt snygga!

Kommentera

jag tycker likadant som dig. ibland vill man bara ge fan i att lägga in bilder för att man lägger in en bild. men persoliga åsikt är: gefan i att ge dåliga komentarer o så jag gillar inte de på mina bilder. här har man spenderat pengar föra tt få sin filmrulle på cd skiva för 25 spänn så får man bara kritig jag tycker det här e riktigt lågt av vissa för jag tycker inte de e varken kul att komentera c&r eller att få en komentar om det.
      //Me

Kommentera

Hoppas du godtar min ursäkt, FF

Kommentera

Tråkigt att några inte kan hålla fingrarna i styr i fotoalbumet ...

Tänk efter innan ni skriver kommentarer om folk, bilder och poster i forumet. Jag vill ju ha en positiv stämning i både forumet och fotoalbumet såklart.

Foton är ju kanonskoj att kolla på så jag hoppas FF ändrar sig och lägger upp dom igen.
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av FF
            Hejsan alla!
            Gjorde idag det digra misstaget att lägga in 3 st bilder i Fotoalbumet (de 3 bilder jag lade in var alla 3 tidigare postade i tråden "Fiskerapporter"). Efter en halv dag kikar jag in och möts av "den väger inte...", "varför tillämpar du inte..." osv osv. Otroligt nedslående och tragiskt att bemötas av misstroende med tanke på den tid och energi man lägger ner på denna oslagbara syssla.

Jag vet inte hur nivån är, eller hur den varit, på de kommentarer som omgäldar tidigare inlägg i Fotoalbumet. Jag kommer inte lägga in fler bilder där, trots tjänstens lysande potential.
            Lägg ut bilder! Om någon gnäller så skit i det. Fotoalbumet är ju grymt kul att bläddra i. Fortsätt att dela med dig!! Jag försöker skriva possitivt.. om det är något jag inte gillar så skriver jag inte heller. Nej fram för att peppa sina fiskebröder. Låt småglina mobba varandra på skolgården istället.
            LaSsE

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 061 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art