topögla Byte! Beskrivning sökes! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

topögla Byte! Beskrivning sökes!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Kenta!
    Om det är så att du får leka med elden för mamma, så bränn av toppöglan men sen slutar du förstår du! Kom ihåg att brännt barn luktar!
    Ta sen spötoppen och knalla iväg till din favorithökare i Norrtälje och förklara din nöd för honom. När han fattat galoppen, frälser han dig från ondo och du kan ta din topp gå. Sen lever du lyckligt igen och kan åter kasta utvalda blixtar precis som vanligt!
    OK?
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Kenta!
      Jag glömde en sak!
      Om du själv vill sniffa på limmet så ta med dig bara toppöglan till knodden! Då får du antagligen en som passar ändå.
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
        Ok sitter det lagom eller Ska kolla upp vad mitt epoxy är bra att använda till ananrs får jag köpa super epoxy!!

Se bara till att tuben inte är för gammal, jag har använt epoxy som varit 1-2år gammalt och skiten stelnade inte riktigt.

Jag kan ju garantera att det var inte kul att få bort alla halvtorkade limrester.

Kommentera

Har givit missvisande info här ju sture gick och kollade vad det var för epoxy igentligen och det var super epoxy fast i 2 tuber som du nämner Bas + härdare!

Bebest varför sluta med en ögla har massor att elda på!!! Ska se till att köpa hem ett antal öglor i olka storlekar inför dessa situationer.. Hoppas bara dom har öglor som är av modellen sic tror det är sån iaf som en svart- grå inner ring!
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          64 svar
          15 274 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg .art
          av .art