hehe jag raggade upp brorsan så han får hjälpa mig o ro imorrn. får kanske ta lite fisk från dammen så att man kan köra flötestrolling då orkar man ro själv iaf
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad och var fiskar du i helgen?
Collapse
X
-
Blir ett morgonpass på söndag i Härlanda Tjärn. Målet får väl bli en karp över 20 lbs, men va fan, allt är välkommet. Förhoppningsvis blir det en sval och rofylld söndag vid sjön, samt några adrenalintoppar att tänka tillbaka på i vintermörkret.Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av grindpalmBlir ett morgonpass på söndag i Härlanda Tjärn. Målet får väl bli en karp över 20 lbs, men va fan, allt är välkommet. Förhoppningsvis blir det en sval och rofylld söndag vid sjön, samt några adrenalintoppar att tänka tillbaka på i vintermörkret.
Kommentera
-
Fiskmix, Vill du ha sällskap nån gång så kan jag hänga med till "erat" gädd-ställe, jag är jäkligt avundsjuk efter alla bompass de sista veckorna.
På lördag ska jag till Bagghusfjärden för första gången och hoppas att jag får fisk, vad som helst bara det blir något.Ola
Kommentera
-
Som så många andra blire att försöka lura lite gädda på gammalt hederligt spinn, så vidare min stukade lilltå pallar av att släpa mitt feta arsle framåt så.. Blir Umeälven som vanligt. Jag siktar på att få hoppa i overallen nu på lördag. Men vem vet, kanske blir söndag trots allt..Senast ändrad av DaBbE; 2004-10-08, 23:46.Ohh shoo, ain´t this a fine howdy doo!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ÅsundenJag ska inte störa Grind! Jag nöter vidare i Stora Delsjön.
Vi får höras på måndag så ska jag dra en riktig rövarhistoriaGädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av OlaFiskmix, Vill du ha sällskap nån gång så kan jag hänga med till "erat" gädd-ställe, jag är jäkligt avundsjuk efter alla bompass de sista veckorna.
På lördag ska jag till Bagghusfjärden för första gången och hoppas att jag får fisk, vad som helst bara det blir något.fast det finns ju bra ställen närmare sollentuna o sthlm.
Tube for life
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 281 visningar
1 gilla