www.teammegafisk.se - dokumenterade fisketurer sedan 2004
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bra fiske bloggar
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av Skruttapan Visa inläggJust vad vill ni läsa? bilder på stora fiskar? ingående på metoder,tacklingar mm?
Kommentera
-
Jag gillar att lära mig något nytt som gör mig till en vassare fiskare,mdet är också det jag försöker dela med mig av i min blog, snygga bilder är också kul. Inlägg av typen "titta vilka stora fiskar jag fångar" går det 13 på dussinet, dom hoppar jag över...Anders @ gäddfiske.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anders@gäddfiske.se Visa inläggJag gillar att lära mig något nytt som gör mig till en vassare fiskare,mdet är också det jag försöker dela med mig av i min blog, snygga bilder är också kul. Inlägg av typen "titta vilka stora fiskar jag fångar" går det 13 på dussinet, dom hoppar jag över...
Tackar, kul att försöka förbättra fiskebloggarna . Mjo har själv tagit bort många "skrytbloggar" totalt meningslöst o läsa, visst är det kul o se stor fisk men det blir tjatigt.
Kommentera
-
www.EPfiske.se - Jag och en god vän ifrån Hälsinglands djupa skoga!sigpic www.EPfiske.se - Din boj i Hälsingland
Kommentera
-
// Martin
Ursprungligen postat av Skruttapan Visa inläggJust vad vill ni läsa? bilder på stora fiskar? ingående på metoder,tacklingar mm?
Kommentera
-
-
Jag och min vän Patrick skriver om vårt fiske och tänk som primär bloggning. Men det dyker också upp konstruktiva saker som flugbindning, sidförslag gällande köp av tex gopro batterier, lite spinnfiske emellanåt (den delen står patrick för) , olika fiskeknutar och andra sätt att få tiden att rinna genom att lära sig.
Vi har desutom en flik "company updates", som samlar information om det senaste för respektive fabrikat. Vi har också resor som ni kan följa med på under fliken "fly fishing trips". Dessa är dock på förfrågan och fler resor kommer inom kort. Bland annat flera olika alternativ till norra Kalifornien, USA, efter stilla havs salmonider samt vild regnbåge, brunöring och strupsnittsöring. Troligvis kommer det också finnas resor till serbien snart också. Under "länkar" hittar ni andra bloggar och hemsidor. Nii bloggare, hör av er så hamnar ni också där i utbyte mot dito på din sida.
Det vi inte kan hoppas vi kunna lära från er
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
-
Tjena! Kan nån som är vass på ekolod beskriva lite i detalj vad man ser på denna ekolodsbild?
...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-04, 20:12 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
14 965 visningar
1 gilla