Val av spö inför Rean - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Val av spö inför Rean

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Angående kvaliten på lightning MVP så finns det säkert måndagsex, men mina tre fungerar mycket bra och i synnerhet 11-fotaren har verkligen fått slita hund under tre år. Men det skall man kräva av dom spöna, orginalpriserna har legat på 1100-1600 beroende på storlek. Nu säljs dom ut för att dom kommer att försvinna till nästa år och ersättas av någonting nytt (om jag är rätt informerad).

    Om Furan refererar till vanliga Lightning så har jag ingen kommentar eftersom jag aldrig ägt något.

    Tycker även att Titanium håller bra. Har haft ett sådant sen dom släpptes (2-3 år sedan?) och det är det inget problem med. Det har används en hel del, men inte alls lika mycket som gäddpåken.

    Köper du på Regal så borde det dessutom inte vara något problem att reklamera om det pajjar, dom verkar vara serviceminded...

    Så kvaliten behöver du nog inte oroa dig för, känn efter vilket som är skönast för dig och köp det!

    /D

    Kommentera


    • #22
      Kan varmt rekomendera Series One tycker det spöet går i en klass för sig själv, -32g 10ft.

      Kommentera


      • #23
        vad är hela namnet på det spöt då??
        //Me

        Kommentera


        • #24
          Ursprungligen postat av Hundersmarck
          vad är hela namnet på det spöt då??
          det finns inga andra spön som heter SeriesOne...... jag tycker det är skönare än titanium

          Kommentera


          • #25
            Hittade billiga Berkley lightning rod för 450:-
            Från 7 fot upp till 9 fot. Men detta var i en lågprisaffär i Hässleholm. Tror inte de skickar spön, men om ni har vägarna förbi så kan ni göra ett riktigt kap....

            Kommentera


            • #26
              hundersmarck: Om du hittar ett "series one skeletor" 4-24g. billigt så köp det, fint som attan till jiggfiske.

              Kommentera


              • #27
                ja den vet jag att dom rear ut efter som att den finns i butiken men jag har inte 1000 spänn i fickan har typ 950 om jag har tur. fast jag har blivit tillsagt att venta 1 månad till o köpa ett mkt bättre spö
                //Me

                Kommentera


                • #28
                  Ursprungligen postat av Push-Up
                  Ruggans fint spö, kostar iofs 2500pix, men ack så fint.......grymt sugen på det själv, sundbybergs sportfiske har ett kvar såg jag förra veckan
                  jasså. då får man nog åka o titta o känna på de spöt. då får jag vänta 3 månader om ingen oventad inkomst kommer in. Kan du skicka adressen me bild på så får jag se . Måste ju ha ett sjyst spö inför blivande film...
                  //Me

                  Kommentera


                  • #29
                    Ursprungligen postat av Hundersmarck
                    jasså. då får man nog åka o titta o känna på de spöt. då får jag vänta 3 månader om ingen oventad inkomst kommer in. Kan du skicka adressen me bild på så får jag se . Måste ju ha ett sjyst spö inför blivande film...
                    Gör alla en tjänst, ta bort årets fulaste Avatar bild, snälla!
                    sigpic

                    Kommentera


                    • #30
                      Ursprungligen postat av Flodebanan
                      Gör alla en tjänst, ta bort årets fulaste Avatar bild, snälla!
                      vad är de för spö då? har aldrig hört talas om de. eller är de offtopic?
                      //Me

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      66 svar
                      14 887 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art
                       
                      Startad av A.Ringh, 2009-07-19, 12:16
                      22 svar
                      3 182 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Nextline  
                      Startad av geson, 2010-08-05, 15:29
                      9 svar
                      949 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman
                       
                      Startad av BigF, 2011-09-30, 16:59
                      26 svar
                      8 348 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Kr0nbl0m  
                      Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
                      12 svar
                      2 662 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
                      Arbetar...
                      X