Men hade det blivit någon, så hade det varit på Swim 14
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tävling: Vilket swim hinner först???
Collapse
X
-
Varför skulle de inte ha städat efter sig? Efter förra året kan man ju hoppas att folk vaknat lite.Ursprungligen postat av BeBestUndra hur många av deltagarna som städade efter sig. 13?
Dessutom satt väl alla inne i tälten i år, pga regnet, så det var kanske inget att städa upp
Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Det var just förra årets SCC jag hade i tankarna samt lite kommentarer från här och var om att kringboende vid populära karpvatten ofta nog finner anledning att klaga över busliv och nedskräpning.Ursprungligen postat av grindpalmVarför skulle de inte ha städat efter sig? Efter förra året kan man ju hoppas att folk vaknat lite.
Dessutom satt väl alla inne i tälten i år, pga regnet, så det var kanske inget att städa upp
Det vore ju illa om karpmete riskerade att bli synonymt med miljösvineri i allmänhetens ögon.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Jo, visst vore det synd, men jag tror inte att det föreligger någon egentlig risk. Igår när jag var vid Härlanda var det en dam som sa att hon gillade oss "som metar med tält och sånt" just för att vi var så tysta och beskedliga, till skillnad mot övriga människor som uppehåller sig vid sjön. Detta är då iofs främst jämfört med alla de ungdomar som brukar samlas vid sjön och supa, men ändå.Ursprungligen postat av BeBestDet var just förra årets SCC jag hade i tankarna samt lite kommentarer från här och var om att kringboende vid populära karpvatten ofta nog finner anledning att klaga över busliv och nedskräpning.
Det vore ju illa om karpmete riskerade att bli synonymt med miljösvineri i allmänhetens ögon.
Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar