Jag har tappat suget! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag har tappat suget!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av ALQ
    YYYEEEEESSSSSSSS!!!
    jag sticker över nu på fredag och kollar ut nya fiskevatten, monterar ekolod och värmer upp. ska bli så "görkul" att köra första vårgäddan med piff, puff och hippo. se nu till att alla rullar är smorda och i topptrimm. är det någon av er som har digitalkamera? det blir så trista bilder med mobilkameran.

f.ö om du råkar vara i majorna ngn dag så gå förbi bangatan 8 och titta på den fallfärdiga gula kåken. där bodde jag i flera år, från klass 4:a till början på 7:an. så lite göteborgare är man nog i grund och botten.
    Men för h-e karl, varför sa du inte det med det samma. Bangatan here I come!

Värm upp nu så tar vi dom till våren. Klart "vi" har digitala kameror... Du ska se att det blir till en hel serie innan vi är klara; Piff och Puff, Zeke Varg, du får agera Bror Björn!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Åsunden
      Men för h-e karl, varför sa du inte det med det samma. Bangatan here I come!

Värm upp nu så tar vi dom till våren. Klart "vi" har digitala kameror... Du ska se att det blir till en hel serie innan vi är klara; Piff och Puff, Zeke Varg, du får agera Bror Björn!!!

jag menar det! skynda dig nu till bangatan!

det blir rena disneyklubben på åland. rialin som följer med är nog en bra aspirant på långben.
      achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
      \m/

Kommentera

Sorry ALQ... Men suget verkar ha titta tbax så nu är grejerna jäklit dyra igen

Kommentera

Ursprungligen postat av Zil
          Sorry ALQ... Men suget verkar ha titta tbax så nu är grejerna jäklit dyra igen

fan också! närå! skitkul att du fått tillbaks suget. kanske man kan få till gemensam fisketur ngn gång.
          achilles

Brokeback Fishing Team

\m/

Kommentera

Har inte vart inne på fiskesnack på länge nu och fick mig en chock av den nya stilen, allt står ju på engelska (som jag visserligen kan) men jag trodde att man fortfarande talade svenska i Sverige hursomhelst: du kanske har fiskat för mycket ett tag innan du började känna så här, jag har haft denna känsla hela året nu, våren och sommaren var ett fiasko fiskemässigt för mig, men nu i höst ska jag ta revansh, har dessutom dom senare åren blivit mer och mer inriktad på ett fiske, förut fiskade jag allt som överhuvudtaget går att få med spö, och tyckte allt var lika kul, är väll ett tecken på att man har ledsnat lite på det med åren, jag var precis som du besatt av fiske när jag började, men sälj inte av grejorna för det vänder tro mig. och om det är första gången du känner så här, då blir man alltid lite skraj och undrar om man har nått annat att göra än fiske för fiske skall ju inte vara ett tvång utan nått som e kul att göra
            Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Ursprungligen postat av Bille
              Har inte vart inne på fiskesnack på länge nu och fick mig en chock av den nya stilen, allt står ju på engelska (som jag visserligen kan) men jag trodde att man fortfarande talade svenska i Sverige hursomhelst: du kanske har fiskat för mycket ett tag innan du började känna så här, jag har haft denna känsla hela året nu, våren och sommaren var ett fiasko fiskemässigt för mig, men nu i höst ska jag ta revansh, har dessutom dom senare åren blivit mer och mer inriktad på ett fiske, förut fiskade jag allt som överhuvudtaget går att få med spö, och tyckte allt var lika kul, är väll ett tecken på att man har ledsnat lite på det med åren, jag var precis som du besatt av fiske när jag började, men sälj inte av grejorna för det vänder tro mig. och om det är första gången du känner så här, då blir man alltid lite skraj och undrar om man har nått annat att göra än fiske för fiske skall ju inte vara ett tvång utan nått som e kul att göra

kan glädjande nog säga att zil fått tillbaks "feelingen", så han är botad...
              achilles

Brokeback Fishing Team

\m/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27