Helvete - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Helvete

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Har medkänsla med dig. Sent torsdagkväll förrförra veckan stal en jävel min cykel då jag satt fem meter ifrån och blandade mäsk vid älvbrinken, men som den detektiv man är spåarade man honom en knapp vecka senare och snodde tillbaka den. Synd bara att det är ett brott att sno tillbaka sin egen cykel, polis beslagtog den och jag får hämta ut den efter att jag skrivit under papper...

Angående tafsen, tillverka dina egna kvalitetstafsar av bra material. FOX Easy twist eller Drennan 7 Strand är två som fungerat bra för mig. Även Drennan Pike Wire Green har jag för mig skall fungera skapligt.

Lycka till!!
    Small carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...

Kommentera

Du kan bara åka dit på o sno tillbaka din cykel om du anmält den stulen

annars är de ju bara o säga att den inte va stulen o du har ju kvitto att den e din

Samt synd ang tafsen
      råka ut för liknande i måndags
      skulle kasta ut mitt rappala vassdrag ... Tog i som fan för o kasta en ca 100m .... Såg hur draget for iväg med full fart men uptäckte dock också att det inte åkte ut någon lina ....
      kollade vas som i h***e hadde hänt ..... Linan har gått av vid knuten till tafsen ajja tänkte ja inte mycke o göra åt ... Uptäcker då att linan gått av precis vid rullen också

2 brott på samma lina .... snacka om otur ... 018 Fireline
      The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"

Kommentera

BTW jag är nog nominerad till SM i Särskrivning
        The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 304 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg .art
        av .art