Priser @ Sportfiskemässan - Prylar osv. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Priser @ Sportfiskemässan - Prylar osv.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Priser @ Sportfiskemässan - Prylar osv.

Har sökt runt lite, men har fortfarande lite frågor:

Brukar det finnas mågra mässerbjudanden överhuvudtaget? Jag åker i princip bara för att handla lite prylar, oavsett pris så att säga. Kan man göra några fynd?
    Kom gärna med egna erfarenheter!

Brukar det säljas några roliga mässunika beten tex. ?
    Hur brukar utbudet vara på kläder? Jag spanar på en flytoverall men ingenstans i närheten kan jag faktiskt prova en, så tänkte försöka passa på vid mässan.

Annars är väl tanken mest att kika på lite projektmontrar, men vad som oroar mig är att åka upp själv, plöja igenom mässan på en timma och sen sitta i bilen hem i 20mil utan att ens ha kunnat köpa på sig ett par nya spön och rullar.

Brukar vara lite bra erbjudande på väskor och spön rullar. Det skiljer sig i pris på beten mellan olika utställare. För något år sedan så letade jag efter en wobbler och det skiljde 50spänn mellan två olika utställare.

Det finns mycket billigt också. Jag köpte en rulle för 200kr men den var fel byggd så all lina la sig fel.
    Köpte en flyt overall för 600kr och den har varit helt ok. Den var lik fladens enklaste. Såg i Ullared att de hade fladens nya med Hängsle nu för 1200kr.

Kommentera

Ok ok!

Jag har ändå tänkt köpa mig en del prylar nu så alla eventuella rabatter är välkomna, men sedan mitt sällskap valde att dumpa mig för någon mera häftig i sportfiskekretsar så blev jag helt enkelt ensam, så handlandet blev det viktiga...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
      64 svar
      15 049 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg .art
      av .art