fiskare är vi allihopa, allihopa, e ni me på den? ärligt talat, vore det inte roligare att känna gemenskap än att dela in varann i 1500 olika fack och säga att "dom, och dom, och dom vet inte vad dom håller på med och borde fiska på riktigt"? jag är iaf beredd på att pröva det mesta inom fiske om jag får chansen, om jag inte skulle gilla det skiter jag fullständigt i om andra vill göra det, jag fiskar bara för mitt egna nöjes skull ändå.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Våga vägra JERK!!!
Collapse
X
-
Var lugn! Denna tråd handlar nog mest om vuxna män i en för liten sandlåda. Nivå därefter.
Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inläggfiskare är vi allihopa, allihopa, e ni me på den? ärligt talat, vore det inte roligare att känna gemenskap än att dela in varann i 1500 olika fack och säga att "dom, och dom, och dom vet inte vad dom håller på med och borde fiska på riktigt"? jag är iaf beredd på att pröva det mesta inom fiske om jag får chansen, om jag inte skulle gilla det skiter jag fullständigt i om andra vill göra det, jag fiskar bara för mitt egna nöjes skull ändå.sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sturgeon Visa inläggVar lugn! Denna tråd handlar nog mest om vuxna män i en för liten sandlåda. Nivå därefter.Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sturgeon Visa inläggVar lugn! Denna tråd handlar nog mest om vuxna män i en för liten sandlåda. Nivå därefter.
fattar också ditt första inlägg, är lite less på jerkhysterin jag med, men jag kommer aldrig förstå alla dessa grupperingar och motsättningar inom sportfisket.. fast så är det väl överallt och inom alla intressen, lite underligt att hitta motsättningar istället för gemenskap...If I should fall from grace with god...
Nordeuropas mest frustrerade metare!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inläggJo förstår det, är ganska lugn också efter fredagsölen och fredagswhiskeyn
fattar också ditt första inlägg, är lite less på jerkhysterin jag med, men jag kommer aldrig förstå alla dessa grupperingar och motsättningar inom sportfisket.. fast så är det väl överallt och inom alla intressen, lite underligt att hitta motsättningar istället för gemenskap...Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggFS i ett nötskal. Ingen gillar någon...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggJag anser att det är Göteborgare mot alla andra. Om jag hade ett forum så skulle jag inte tillåta IP-adresser från Göteborg. Dom får hitta på nåt eget.Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggJag anser att det är Göteborgare mot alla andra. Om jag hade ett forum så skulle jag inte tillåta IP-adresser från Göteborg. Dom får hitta på nåt eget.Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggJaha? Bor du i närheten av BBRF?
Kommentera
-
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 050 visningar
1 gilla
|