Ursprungligen postat av Hansson25
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Våga vägra JERK!!!
Collapse
X
-
-
Jag tycker att jag får mycket mer gädda på mete och spinn, men framförallt så är jag ju en biten Karp och sutarfiskare så man hinner inte jerka så mycket. Lägger hellre jerkpengarna på metegrejor.http://minimetarna.blogspot.com/
[FONT="System"]MiniMartins och min blogg![/FONT]
Vet du vad det är för skillnad på den ena och andra änden av ett metspö?
Jo, i den ena sitter i metmask och i den andra en latmask
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hansson25 Visa inläggHar aldrig fått så mycket gädda som med jerk...men nu tar jag ofta med mig mitt flugspö istället....det är smidigare att ta med sig,,gäddflugorna är billiga samt att man kan binda egna och dom tar inte så mycket plats..mer känsla att fiska med flugspö men det blir mer våldsamma hugg med jerk... jerk är onödigt dyra och tafsarna också,, fy & usch.
Sen kan man ju se på fluga vs jerk,,,där vi flugfiskare vinner
(Det såg ut som att jag skrev det där ovanför att man får mer gädda med jerk men det va inte jag, vet inte vem som ändrat mitt inlägg då jag endast fiskar med fluga)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hansson25 Visa inläggDet är klart att vi flugfiskare vinner över jerk. Flugfiske är en överlägsen metod men däremot mycket svårare,iaf när det gäller att fånga ädelfisk.
Det är svårare att fånga ädelfisk med jerk än med fluga!sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hansson25 Visa inläggDet är klart att vi flugfiskare vinner över jerk. Flugfiske är en överlägsen metod men däremot mycket svårare,iaf när det gäller att fånga ädelfisk.
(Det såg ut som att jag skrev det där ovanför att man får mer gädda med jerk men det va inte jag, vet inte vem som ändrat mitt inlägg då jag endast fiskar med fluga)
Vi får väll se när dom släpper den nya fiske filmen med trumman osv. "Fly vs Jerk - the final fight" haha
Kommentera
-
Kommentera
-
Jag tycker någon ska starta en tråd där vi bygger på listan för Våga Älska JerkOch där kan jag gladeligen sätta mig som första namn på listan.
Min hemsida för Nettel-Laken!
http://nettelbaits.se/
Min fiskeblogg!
http://nettelbaits.nettelbaits.se/
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
2025-02-17, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 236 visningar
1 gilla
|