portabla spöhållare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

portabla spöhållare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• portabla spöhållare

Hej gott folk ni som vet typ allt ifall ni slår ihop era skallar så kanske ni vet vart man kan finna portabla spöhållare. vart kan man köpa dessa?! helst online
    tack på förhand //J.Hundersmarck
    //Me

okejj den sista längen va ju riktigt billig! frakten kostar men de lönar sig ändå!
    //Me

Kommentera

Red Wolf har nåt liknade för en 50lapp eller nåt sådant... har sett dom i vissa varuhus.. hur dom är vågar jag inte uttala mig om
      Tight lines.
      /Andreas

Kommentera

okejj har inte sett dom heller. nån annan kanske vet va du menar flera tips makes me happy
        //Me

Kommentera

Det är exakt likadana som redwolfs. köpte mina på intersport för 45 spänn - dum som man är. om du tar skydd under nåt tak där uppe i tumba så kan ja hiva upp skiten till dig.
          Nä köp ordentligt på en gång å var inte rädd för å skruva i båten. Har hört att en del här promt vill ha portabla hållare... men hallå eller har ni nya båtar hela bunten eller

Kommentera

asså ajg vill ha portabla spöhållare till hyrbåtar dom funkar vell? de e ju bara gös o gädda man trollar efter o inga 30kgs laxar. även den där dyra modellen suger den också eller? man kan ju inte sätta skruvar i en hyrbåt varje gång då finns de ingen båt kvar sen =)
            //Me

Kommentera

Jag fick inte på mina hållare på båten (ryds 375) - på ett tillfredsställande sätt. Hade jag mot förmodan fått ditt dom tror jag ändå inte det blivit bra. dom kommer inte tillräckligt ner på båtkanten för att det skall bli stabilt. En träeka däremot där du kan dra åt ordentligt utan att vara skraj skulle nog funka bättre.
              vad vet ja... i vilket fall får du ta mina hållare (2st) mot frakten om du känner för att prova. Hade jag dock varit i den sitsen - med mycke lånebåtar, hade jag definitivt stulit sturegons "goa" lösning på problemet.. (kolla hans bilder - sid 7)

Kommentera

Jag har skruvat på spöhållare på en brädbit. Den fäster jag i båten med tving (har en brädbit på andra sidan båtkanten också). Fungerar utmärkt. Det ser lite kasst ut, men vem bryr sig.

Kommentera

okejj låter najs ska testa de. nu ska jag sticka till den förbannade skolan
                  //Me

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                  64 svar
                  15 116 visningar
                  1 gilla
                  Senaste inlägg .art