www.lifeadventure.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

www.lifeadventure.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• www.lifeadventure.se

Tjenare alla! håller på att bygga min hemsida, skulle gärna vilja ha kommentarer, ideer, förslag, tumme upp för...och tumme ner för.....
    Kolla den på www.lifeadventure.se
    Tack på förhand!!!
    Ha en bra dag!
    Jan

Tycker du försöker få med för mycket på en sida, informationen om företaget skulle med fördel hamna på en egen sida...

Bilderna på de fina fångsterna är visserligen väldigt trevliga, men på förstasidan när du trycker på en sådan sak förväntas du komma vidare och läsa mer om den resan, och sedan väl där kunna se större bilder... inte som nu få upp en större bild!

Sidan är dessutom som jag ser det optimerad för 1280 * 1024 eller mer i upplösning, många använder en lägre upplösning...

Länkarna kunde framhävas lite mer, jag är visserligen trött nu... men det tog mej en stund att se länkarna där uppe och nere... många ger upp på sidor de finner vara svårnavigerade!

Bilderna du har högst upp är verkligen vackra, men låt dom vara i just den storleken de är, borde inte gå att klicka på dom...

Bilder som man klickar på bör när du valt en lösning utan frames öppnas antingen i ett eget fönster via Javascript eller så får du skapa hela sidor för bilderna, som det är nu måste du använda "bakåt knappen" på din browser för att komma tillbaka till sidan.

Vid sånna här resor är jag nästan säker på att det blir en hel del värdefulla "kodak ögonblick" och man ser ju en hel del bara genom att titta högst upp... så locka dina kunder med ett fotoalbum! (jag var tvungen att klicka ett par ggr på kanada sverige osv för att ens upptäcka att det blev olika bilder där uppe, man har inte fokus så högt upp på sidan...)

Den röda bakgrunden mot den bleka gula färgen gör sig bra, men färgvalet för de mindre rutorna (den med nyhetsbrevet och den med de olika fiskeplatserna) borde nog stärkas lite mot resten, den känns dassig...

Lycka till med kod-knackandet... Önskar dej en trevlig "skärmbränna" i sommar medan du fixar med hemsidan

///Martin
    Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Henke E, 2023-10-16, 19:48
    6 svar
    905 visningar
    1 gilla
    Senaste inlägg gabbu
    av gabbu

Startad av .art, 2024-08-13, 02:08
    0 svar
    94 visningar