Ursprungligen postat av Tovi
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny hemsida
Collapse
X
-
-
Fler gästfoton samt en gästartikel på tips på gädda finns nu att betrakta inne på min hemsida
Kommentera
-
Ny kategori "nyheter" finns nu att läsa på min hemsida som kommer att uppdateras dagligen. samt så finns det fler gästartiklar samt gästfoton och så är flera nya repotage på gång.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av laken Visa inläggNy kategori "nyheter" finns nu att läsa på min hemsida som kommer att uppdateras dagligen. samt så finns det fler gästartiklar samt gästfoton och så är flera nya repotage på gång.
Gäller förövrig alla länkar jag provat än så länge, låt dom öppnas i nya fönster?Senast ändrad av Bowen; 2007-12-06, 15:00.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inlägglåt nyheterna öppna i nya fönster, annars skickar du ju iväg folk från din sida.
Gäller förövrig alla länkar jag provat än så länge, låt dom öppnas i nya fönster?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av laken Visa inläggFörstår vad du menar nya fönster problemet ligger i den tekniska biten som jag inte kan påverka utan bara ta upp med dem på webbhotellet.
Med en hel del problem och strul så är detta löst nu
Kommentera
-
Det finns det även kortare recensioner på olika drag,rullar wobbler m.m och fler kommer inom kort. Sedan så uppdateras nyheterna nästan varje dag fler händelser kommer inom kort.
Så gör gärna ett eller flera besök inne på min hemsida
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggnajsigt
ser fint ut på sidan nu
ska ta och gå igenom den och se om jag hittar något jag finner intressant, men det får bli lite senare då jag har tid.
Kommentera
-
PGA tidsbrist för att hålla på och utveckla min hemsida i den takt som jag vill så kommer sidan nu att läggas ned om den åter upptas igen är inget som jag vet i dagens läge.
Men tack för all den goda feedbacken som jag har fått för min hemsida.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Henke E, 2023-10-16, 19:48
|
4 svar
656 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av frankerwin