Sida som visar vad det har varit för väder bakåt i tiden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sida som visar vad det har varit för väder bakåt i tiden

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sida som visar vad det har varit för väder bakåt i tiden

Hej!

För inte så längesedan så hittade jag en sida där du skrev in datum och plats och fick en massa info om vad det var för väder, så som vindstyrka, vindriktning,, lufttryck, temperatur osv. massa olika väderfakta helt enkelt. Dum som jag var så sparade jag den inte och nu kan jag inte hitta den igen. Det känns som om att jag sökt överallt (uppenbarligen inte...) men jag kan inte hitta den. Tänkte att det kan ju alltid vara bra och se hur vädret har varit ett par dagar tidigare. Finns det någon som vet vilken sida jag menar? Jag tror jag såg någon länk här på fiskesnack men är inte riktigt säker, har så klart även sökt här men kan som sagt inte hitta den. HJÄLP!
    Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
    Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

Ingen som vet?
    Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
    Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

Kommentera

Hej!

Visar bakåt i tiden, i alla fall en månad, med temperatur, vind och nederbörd. (tror du kan se om det varit molnigt, sol mm..

Du söker på orten du undrar över. Sen ovanför prognosen finns en knapp där det står "Historik" tryck där så kommer det upp lite blandat godis!

Enda nackdelen är att det väsentliga som vind riktning inte går att se. Men du får ett hum om lite andra saker iaf.

Skitfiske !
      Senast ändrad av Guest; 2012-10-01, 07:39.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Flex, 2026-01-07, 10:25
      8 svar
      364 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg billion
      av billion

Arbetar...
      X