Jag undrar om det är någon som vet några bra web fiskebutiker i Eu? det blir ingen tull om man beställer inom Eu.Kanske lite bättre priser än i Sverige med.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bra webbutiker i eu
Collapse
X
-
Fick just saker från http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/ och http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/en/index.html båda har bra service som det verkar och sakerna har kommit inom en vecka vilket känns helt okej kanske tog det lite längre från polen men inte mycket !!Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!
Kommentera
-
Håller med Kipp www.fishing-mart.com.pl funkar grymt bra, beställt flera gånger därifrån. Är ca halva priset på tex shimanos rullar osv där. Dock så tar det lite längre tid ibland, men vad gör det? Dom brukar också rea utgående prylar, vilket de svenska aktörerna brukar dra sig för...
www.Tackleuk.co.uk också en bra sida med mycket specimen grejer och snabb frakt. Lite dyrare dock eftersom det är pund. Men fortfarande mycket billigare än i Svedala.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bronte Visa inläggHåller med Kipp www.fishing-mart.com.pl funkar grymt bra, beställt flera gånger därifrån. Är ca halva priset på tex shimanos rullar osv där. Dock så tar det lite längre tid ibland, men vad gör det? Dom brukar också rea utgående prylar, vilket de svenska aktörerna brukar dra sig för...
www.Tackleuk.co.uk också en bra sida med mycket specimen grejer och snabb frakt. Lite dyrare dock eftersom det är pund. Men fortfarande mycket billigare än i Svedala.
Har handlat från tackleuk och skulle rekommendera att skriva och fråga om det är någon vara som det kan tänkas vara dålig tillgång på om man beställer en jäkla massa på en gång som jag gjort. Tex fick de uppenbarligen inte tag på ett bivvy table som var en del av en större order och skickade iväg paketet utan bordet. Inte kul om det blir så med det viktigaste av beställningen, typ om man köper en rulle och slänger med massa småsaker och bara får småsakerna. Hade jag vetat att de inte kunde få fram bordet hade jag troligtvis beställt allt från en annan butik.
Samma om man beställer en massa förbrukningsvaror som feeders, krokar etc. Är kanske inte speciellt troligt att de till exempel har 40 av ens favoritfeeders i butiken och kan ju vara trist om man tror att man bunkrar upp för en hel säsong och får 3 i stället för 30 av något.
Annars går frakten rätt snabbt från England men tror det tog 2 veckor innan de skickade min "stororder" vilket gissningsvis berodde på att det tog tid att få något från en grossist. Antar att de skickar på en gång om de har allt man beställer i den fysiska butiken så kan vara värt att fråga om det med om man har bråttom.
Kommentera
-
Hej beställde från Fishing-mart den 25/okt fick grejorna igår 31/okt,priserna verkar ok köpte bla Jaxon Pike 30 cm pris 63,50 kr st,de kostar ca 140 kr på berras/beoutdoor,frakten var endast 80 kr för 10 wobbler de tycker jag e ok.Har ej handlat från andra länder förr så jag har inget o jämföra med, men tycker att de gick fort med leveransen o att priserna e som sagt bra,jag rekomenderar fishing-mart helt klart.Senast ändrad av Team 3XZ; 2012-11-01, 14:48.Vattnet e alltid blött
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 676 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Reekie