Berras Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

återupplivar denna tråd.

Handlade nyss på Beoutdoors.se eller om det var berras.se sameshit diffrent name...

10 dagar senare så sitter man här utan grejer och två osvarade mail.. känns ju stabilt, är dom ett jävla skämt eller?

Enda anledningen till att jag beställde där var för att det var fraktfritt över 500 och gratis bete för 189kr om man handlade för 1000kr....

Men men sista gången jag beställer därifrån, tycker det är pinsamt att ett så stortföretag som Beoutdoors (Fish-it?) inte ens kan föra korrespondans mellan köpare och säljare.

Så tummen ner.

PS. Vet att vissa saker kan ta tid om varan i sig inte finns i lager, men skriv då ut detta på hemsidan eller skicka ett extra mail!?
    Eller åtminstone svara på mail man skickar.. ska jag vänta en månad som andra fått gjort kan dom ju lika gärna lägga ner.

/S

Kommentera

Köp ALDRIG plottrar och sånt på Huntyards & Berras för de är jävligt dyra.
      De kan lägga på TIO TUSEN för exakt samma prudukt som Navalis säljer för tio tusen mindre precis bredvid.

Här är ett litet smakprov.

Från vem tänker du köpa ifrån?
      Senast ändrad av DinDitt; 2012-02-03, 20:53.

Kommentera

Ursprungligen postat av DinDitt Visa inlägg
        Köp ALDRIG plottrar och sånt på Huntyards & Berras för de är jävligt dyra.
        De kan lägga på TIO TUSEN för exakt samma prudukt som Navalis säljer för tio tusen mindre precis bredvid.

Här är ett litet smakprov.

Från vem tänker du köpa ifrån?
        Huntyard och berras är ju dock inte samma som berras sportfiske (gamla berras som beoutdoor köpt upp verkar det som)

Kommentera

Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägg
          Fishit kan dra åt ***** rent ut sagt. Har beställt därifrån 2 ggr första gången tog det 3v för mitt spö att komma, samt hälften av dragen och wobblerna jag bestämt var i fel storlek eller färg eller rent av ngt jag inte beställt. Detta var ett par år sedan, gav dem en chans till under mellandagsrean då jag fick presenkort där. Koden drogs inte av i kassan så efter ett jävla massa mejlande så drog dem det manuellt. Tog ca 1.5v innan prylarna kom, var inte ens hälften av det jag beställt. Tänkte happ var det som jag trodde då handlade för 1200 ca och fick prylar för 200, orkade inte käfta mer utan lät det vara, tänkte då för de väl tillbaka pengarna. 2v senare kommer ett till paket med lite till av det jag beställde stod även på lappen resten kommer från Stockholm, inte sett av prylarna än är 3 månader sedan, så skiter i det nu, kommer aldrig handla där igen.
          Jag känner med dig på riktigt. Så där får inte företag bete sig.

När Berras sålde sig till beoutdoors så drog dom ner hans namn till avgrunden. Innan funkade allt bra!

Jag vet inte vad ni tycker men jag får känslan av att beoutdoors riktar in sig mer på fritidsfiskare än sportfiske.
          sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av diedose Visa inlägg
            Jag känner med dig på riktigt. Så där får inte företag bete sig.

När Berras sålde sig till beoutdoors så drog dom ner hans namn till avgrunden. Innan funkade allt bra!

Jag vet inte vad ni tycker men jag får känslan av att beoutdoors riktar in sig mer på fritidsfiskare än sportfiske.
            Ny fladen kanske?....

Kommentera

Har betsällt några ggr från BeOutdoor och har alldrig haft några problem med lång leveranstid el fel varor el liknande som nämnts. Har absolut inget att klaga på.
              Har även varit och handlat på BeOutdoors i Västerås och Botkyrka. Tycker det har varit trevlig personal som snabbt varit framme och frågat om man behöver hjälp.
              Så jag har inte upplevt det negativa som nämns i de flesta inlägg i denna tråd. Kanske händer framöver att jag får uppleva det negativa men den erfarenhet jag nu har gör nog att det kommer att bli fler besök, både på nätet och personligen.
              Tycker de har riktigt schyssta priser ibland under vissa rea kampanjer.
              I näst kast så .....

Kommentera

Personligen tycker jag ungefär samma sak om beoutdoors i Malmö som i mitt förra inlägg, dom har för visso fått in lite mer prylar men då av märket Comoran, förstår inte varför ett så pass stort företag kör med dom prylarna och lite annat udda i stället för att blanda det med Abu och Shimano prylar, man får ju oftast beställa dom roliga sakerna och då till väldigt höga priser...

Har aldrig provat att beställa av dom via nätet och ser i dagsläget ingen anledning att att göra det både på grund av priserna och betyget dom fått här... det betyget bekräftar bara känslan jag får när jag går in i butiken och personalen börjar knappa på datorn och gå ut på nätet för att ta reda på vad dom säljer....

Finns det någon beoutdoor butik ni är nöjda med, då både sortiment och personalens kunskap?? undrar bara eftersom Malmö butiken kan va ett undantag.....

Kommentera

Beställde på berras, fick hem allting på 2 dar. Allt var bra tills jag såg att det var ett drag som hade dålig lack så jag skickade ett mail och dagen efter fick jag ett nytt drag i brevlådan. Men har inte fått någon faktura än ^^

Kommentera

Beoutdoors har massor bra rea ofta , beställt 3ggr , dagen eller två efter fick jag mina varor. Nöjd

Kommentera

Jahapp, väljer dom ut vilka dom vill serva eller? aldrig varit förtjust i Beoutdoors har sett lite klipp på youtube osv, tycker dom har massa "ovanliga" grejer, som jörgen säger.

Visst kanske funkar lika bra, men jag har väl lite svårt att vilja testa nya märken, mest för att de flesta nya grejer jag testat varit dåliga och att budget inte tillåter fel köp.

Får hoppas sakerna dyker upp senast i mitten av nästa vecka annars är det sista gången man handlar där.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 846 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                      13 svar
                      1 008 visningar