Jokkan. Otroligt beklagligt att vi gjort fel gällande ett spö och att det tog tid. Vårt bolag med alla vvåra butiker har haft det tufft och jobbigt ekonomiskt innan vi till allas glädje löste vår situation på det bästa sätt jag kunde tänka mig. Att vi har det svårt och har valt att inte göra 100% rätt är tråkigt och kan knappast ursäktas. Jag hoppas verkligen att det var ett mänskligt fel och inte ett medvetet misstag från vår sida. Har du några uppgifter kvar, dyker jag gärna in i din order och försöker lösa problemet nu i efterhand. Har du vägarna förbi någon gång, så kom in och fråga efter mig. Så kan vi snacka lite fiske och så skall jag bjuda dig på mitt bästa bete ever.
Sommar: Det stämmer att Fishit och BeOutdoors är samma företag. I detta ingår även Fiskekompaniet och Berras Sportfiske. Jag har förstått att det är också viktigt att informera om att vi har inget med Huntyard & Berras att göra. Jag har förstått via en del som skickade mail till mig direkt efter mitt inlägg att något av de tidigare inläggen handlade om dom och inte oss. Tyvärr så kan det uppstå olyckliga förväxlingar.
Hur som helst. Vi vet att vi har sekvenser av vår historik som vi inte är stolta över, men detta är något vi verkligen jobbar oss bort ifrån. Maila mig gärna ditt ordernr, så kollar jag det det första jag gör imorgon eller redan i kväll. johan.rolander@beoutdoors.se
Sommar: Det stämmer att Fishit och BeOutdoors är samma företag. I detta ingår även Fiskekompaniet och Berras Sportfiske. Jag har förstått att det är också viktigt att informera om att vi har inget med Huntyard & Berras att göra. Jag har förstått via en del som skickade mail till mig direkt efter mitt inlägg att något av de tidigare inläggen handlade om dom och inte oss. Tyvärr så kan det uppstå olyckliga förväxlingar.
Hur som helst. Vi vet att vi har sekvenser av vår historik som vi inte är stolta över, men detta är något vi verkligen jobbar oss bort ifrån. Maila mig gärna ditt ordernr, så kollar jag det det första jag gör imorgon eller redan i kväll. johan.rolander@beoutdoors.se
Kommentera