Berras Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jokkan. Otroligt beklagligt att vi gjort fel gällande ett spö och att det tog tid. Vårt bolag med alla vvåra butiker har haft det tufft och jobbigt ekonomiskt innan vi till allas glädje löste vår situation på det bästa sätt jag kunde tänka mig. Att vi har det svårt och har valt att inte göra 100% rätt är tråkigt och kan knappast ursäktas. Jag hoppas verkligen att det var ett mänskligt fel och inte ett medvetet misstag från vår sida. Har du några uppgifter kvar, dyker jag gärna in i din order och försöker lösa problemet nu i efterhand. Har du vägarna förbi någon gång, så kom in och fråga efter mig. Så kan vi snacka lite fiske och så skall jag bjuda dig på mitt bästa bete ever.

Sommar: Det stämmer att Fishit och BeOutdoors är samma företag. I detta ingår även Fiskekompaniet och Berras Sportfiske. Jag har förstått att det är också viktigt att informera om att vi har inget med Huntyard & Berras att göra. Jag har förstått via en del som skickade mail till mig direkt efter mitt inlägg att något av de tidigare inläggen handlade om dom och inte oss. Tyvärr så kan det uppstå olyckliga förväxlingar.

Hur som helst. Vi vet att vi har sekvenser av vår historik som vi inte är stolta över, men detta är något vi verkligen jobbar oss bort ifrån. Maila mig gärna ditt ordernr, så kollar jag det det första jag gör imorgon eller redan i kväll. johan.rolander@beoutdoors.se

Kommentera

tycker det är trevligt att Johan Rolander vill kompensera er som är missnöjda. Det ska du ha Cred för Johan!

Kommentera

Riktigt starkt att stå upp ochbesvara kritiken o ch samtidigt erbjuda kompensation. Var nog 2 år sen jag beställde från beoutdoor men ska nog lägga en beställning till nästa löning.
        Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

Ursprungligen postat av fiskefrälst Visa inlägg
          vad menar du med "söder om stan"? Vilken stad menar du? :P
          Hehe, jag menar Stockholm, Berra var på sportfiskemässan för att "promota" denna nya satsning! Vad jag förstod gick det riktigt bra! Hur som helst har det ju framgått ovan vad det är som gäller!

Måste för övrigt säga att det är riktigt STORT av Johan Rolander, att som VD vara lyhörd och framför allt vara villig att kompensera de kunder som haft fel på sina ordrar! Bra, mycket bra!
          Senast ändrad av Grävlingen; 2011-04-07, 05:21.
          Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Bra gjort att som VD lyssna och vilja förändra.Hoppas det blivit och blir bättre,själv var jag in på Berras i V-ås bara för någon vecka sedan och bestämde vid utgång att jag aldrig mer skulle sätta min fot där...så vi får väl se...
            Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Ursprungligen postat av JohanRolander Visa inlägg
              "Att vi har det svårt och har valt att inte göra 100% rätt är tråkigt och kan knappast ursäktas. Jag hoppas verkligen att det var ett mänskligt fel och inte ett medvetet misstag från vår sida."
              Hur menar du nu? Om man VALT att inte göra 100% rätt så råder det ingen som helst tvivel om att det rör sig om ett MEDVETET fel.

/ Wikström
              Den beska smaken av dålig kvalitet sitter i bra mycket längre än det låga prisets sötma!

Kommentera

Bra johan!

Har själv inte beställt något från hemsidan men har dåliga erfarenheter från xl butiken de få gånger jag vart där. Behöver inte skriva mer om det här nu eftersom förändringar gjorts.

Får väl droppa in nån gång och se hur det är nu.

//Jonny

Kommentera

Felet som var då johan var att jag fick ett spö som hade betydligt högre/mer kastvikt än vad jag skulle ha så det blev lite tokigt.. men är jag i närheten nångång så ska du få bjuda på bästa betet ever

Kommentera

Jokkan: Skicka mig ett mail med vilket spö du beställt och så skickar jag det free of charge, så hoppas jag att det andra spöt ändå kommer till andvändning.

Wikström, tack för din kommentar. Det skall naturligtvis inte stå valt, utan gjort. Skall vara mer noggran med min svenska framgent.

MVH

Johan

Kommentera

Ursprungligen postat av JohanRolander Visa inlägg
                      Jag beklagar att flera saker som nämns i denna tråd av missnöjda kunder är rätt. Historiskt har brustit i flera sammanhang och det kan jag bara beklaga.

Vi har sedan 5 månader gjort avsevärda förändringar i vår hantering och snabbhet i postorder, vår service i butik och vårt sortiment. Vårt företag har sedan 2008 haft det ekonomiskt tufft och 2010 var ett år vi vet att vi inte höll måttet rakt igenom. Detta har lett till långa leveranstider, felaktiga leveranser och personal som inte fick den feedback och hjälp som jag som VD skall stötta med och därmed gjorde en undermålig insats. Jag ber härmed om ursäkt för detta, för mig och min personals vägnar.

Vi har sedan årsskiftet fått in nya engagerade delägare och därmed nytt kapital. Detta innebär bland annat att vi nu, våren 2011, har ett större sortiment än någonsin och sannolikt det bästa i Norden. Vi har också ett mål om att förbättra oss varje dag inom allt i gör.

Jag vill väldigt gärna att ni hör av er till mig mig tele 0709998414 eller johan.rolander@beoutdoors.se för jag vill höra mer om era erfarenheter och för att förstå hur ni tycker vi ska förbättra oss. Jag vill även kompensera er för de problem ni haft.

Vidare har ni vägarna förbi Botkyrka kom gärna in så att vi kan träffas, så får jag tillfälle att visa upp Nordens största sportfiskebutik och kanske ha en kasttävling i vår 24 meter inomhuskastbana.

Återigen, jag är ledsen för den erfarenhet ni har haft men kan nu glädjande konstatera att vi har tagit stora kliv för att förbättra vår service och jag vill ha era synpunkter för att fortsätta vår utveckling. Vår online försäljning har ökat kraftigt och vi har förbättrat våra leveranser och nu får vi iväg mer än hälften av alla orders inom 24 timmar. Och bättre ska vi bli….

Har ni något ni vill informera mig om eller bara prata lite fiske, är det bara att skicka ett mail eller ringa mig.

Hälsningar, Johan
                      Är det så som du skriver johan så hoppas jag verkligen att den här sattsningen hjälper och förbättrar beoutdoor. va inne på eran sida nu och såg att ni har gjort väldigt stora förändringar specielt på specimenfronten till bra priser också

Tror att det kommer krävas mycket tilit från vår sida för att få tillbaka kunder, men att skriva här rakt av och be om ursäkt är ett STORT steg åt rätt riktning,nu gäller det bara och hålla det så !

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 695 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 678 visningar