Berras Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

saxat från beoutdoors hemsida: Vår företagskonstellation består för närvarande av 4 olika butiksnam som alla ligger under BeOutdoors. Det är BeOutdoor, Berras Sportfiske, Fiskekompaniet och M&M Sportfiske. verkar som att berras ligger i den koncernen.
    http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Dom två butiker i den kedjan som jag besökt har känts stökiga.
      Var i butiken i Botkyrka förra sommaren och då fick jag vänta ett par minuter vid kassan medan kassakillen bakade en snus och ringde ett privat samtal.
      Dom gillar göra annat då det inte är enda gången man fått stå där och vänta.
      Vet inte hur många reklamationer jag fått göra på prylar från Västerås-butiken förr, Tony som jobbar där är ialf schysst och sköter det bra.
      Jag kan inte komma på några bra köp jag gjort förutom ett par vinterstövlar på REA mitt i sommaren.
      Förutom standardsortiment bland ABU, CWC, Normark och motsvarande, så verkar det mesta vara utländska kopior eller andra ointressanta budgetprylar.

Sen jag slutade fiska "broilers" helt och blev en ganska kräsen predator-fiskare, så har jag handlat mest från Attitudebaits/Sporting och även en del från Sportfiskeprylar (Söder sportfiske) och Lundgrens. Det blir några avstickare till andra web-butiker med, då oftast för att leta efter en specifik vara.

Kommentera

Ursprungligen postat av grynning Visa inlägg
        ser att dom får mycket skit i denna tråd och säkert med all rätt!! men deras nya butik i vårby är faktiskt ganska trevlig. men det är ju en sak att handla över disk och en annan att handla på nätet.
        Om du menar Berras/Huntyard i Vårby så har dom inget med Beoutdoor/Fishshit att göra, inte enligt dom själva i alla fall. Var där och trodde det var samma och skulle handla med en rabattcheck och då berättade dom att dom inte tillhörde Beoutdoor, Fishit, Berras Sportfiske och allt vad dom heter, även om man kunde tro det på namnet.

Tycker också dom verkar vara trevliga.

Kommentera

Hej!

Berras har på nytt öppnat söder om stan, har inget med BeOutdoor att göra. Beoutdoor har dock tidigare köpt de butiker Berra hade!

Han kör på ny kula nu helt enkelt!
          Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Har endast varit på Berras i Västerås, och den servicegraden dom håller där är under all kritik.(försökt handla där 4gånger)
            Jag menar ska man stå sig mot Willys sportfiske och sportfiskeboden som båda håller riktigt bra service så måste man spotta upp sig..
            Catch for the moment and Release for the future.[FONT=Impact][/FONT]

Kommentera

Finns en BeOutdoor i Malmö, Måste va den sämsta butik jag satt min fot i, där fanns tidigare en som hette Fiskekompaniet i lokalen, vet inte om dom har dem varandra att göra, max 10 multirullar i en glasmonter, och några undangömda bakom kassan, priser gick han ut på deras hemsida och kolla upp, rena katastrofen, kommer aldrig att sätta min for där igen.

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
                Finns en BeOutdoor i Malmö, Måste va den sämsta butik jag satt min fot i, där fanns tidigare en som hette Fiskekompaniet i lokalen, vet inte om dom har dem varandra att göra, max 10 multirullar i en glasmonter, och några undangömda bakom kassan, priser gick han ut på deras hemsida och kolla upp, rena katastrofen, kommer aldrig att sätta min for där igen.
                håller med! Värdelös affär och service!

Kommentera

beställde en rulle från beoutdoor när jag var i butiken i alby förut. ringde dom efter 1 månad och dom hade inte ens beställt in rullen , hade redan pyntat annars hade jag krävt tillbaka pengarna.

va där i september innan jag skulle till montana lake i blugarien och fiska.Jag och polarn skulle köpa 10 m Pva var men när vi gick ut från butiken kollade vi i röret och det fanns fan ingen pva där , vi gick in och sa till och då står det en äcklig jävel och flinar och säger att vi måste ha plockat ut det innan vi gick in igen, han går och kollar alla pva och ser att alla var tomma förutom 1 som jag fick o det va inte 10 m där utan snarare 50 cm .

jag kommer aldrig handla på beoutdoor igen

jag mailade dom senare och berättade att jag bara fått 50 cm samt att personalen var grymnt otrevliga, fick aldrig något svar tillbaka.

Kommentera

Ursprungligen postat av Loreman Visa inlägg
                    hade redan pyntat annars hade jag krävt tillbaka pengarna.
                    Hmm

Jag har handlat på fishit.se nån gång och det har varit ok.
                    Var inne på Huntyard/Berras i Vårby för ett tag sedan, fin affär med mycket prylar. Snackade inte något med personalen men hon i kassan verkade lite förvirrad, men trevlig

Kommentera

Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
                      Hej!

Berras har på nytt öppnat söder om stan, har inget med BeOutdoor att göra. Beoutdoor har dock tidigare köpt de butiker Berra hade!

Han kör på ny kula nu helt enkelt!
                      vad menar du med "söder om stan"? Vilken stad menar du? :P

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 844 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                      13 svar
                      1 008 visningar