Berras Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Berras Sportfiske

Jag beställde lite saker från Berras Sportfiske för några dagar sedan och jag kan väll inte säga att jag är speciellt nöjd. Först och främst tog det långt tid innan jag fick mitt paket och sedan var en grej i fel storlek, troligtvis för att det stod en storlek där det skulle stå vad det var för färg på produkten. När jag kollat lite mer på hemsidan så har jag hittat fler konstiga och vilseledande produktbeskrivningar. Jag har hittat ett par trådar här på forumet och det verkar vara fler som har haft problem med Berras. Man kanske inte ska beställa något mer där ifrån eller vad tycker ni?

Jag tycker läs här på FS och testhandla om du är osäker, så gjorde jag. De webshopar jag vart nöjd med är beten.nu, dogger.se, ofc.nu, sportfiskeprylar.se, shop.lundgrensfiske.com osv.
    Snabba leveranser, svarar på mejl, trevliga, o i vissa fall bra priser. Googla det du ska köpa, skapa "bookmarks" på "alla" webshopar och jämför. Kolla beggat på Tradera och Blocket och FS såklart. Fråga här om du undrar ngt, man får nästan alltid hjälp.
    Berras har jag inte handlat på, så kan inte uttala mig om dem.
    Lycka till eller som endel säger, Skitfiske.
    //Klas
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Kommentera

En jag inte tycker om alls och vill varna för är fiskedags i Malmö, fick överhuvudtaget inga prylar, i samma veva beställde min granne, då fick hon ett mail att hon skulle betala min räkning för att få beställa, betala för något jag inte fått!!!! Dogger gick perfekt, snabbt och rätt prylar

Kommentera

Är inte Berras onlinebutik Fishit/Beoutdoor? Kan ha fel iof Jag håller mig då borta från dom då man läst mycket negativt om just Fishit/Beoutdoor.
        Team Skatbo - Följ gärna vårat (oftast misslyckade) fiske på vår blogg!

Kommentera

Jupp, det är fish-shit. "Riktiga" Berras är väl Testebo-river, i Gävle?

Kommentera

Fishit kan dra åt ***** rent ut sagt. Har beställt därifrån 2 ggr första gången tog det 3v för mitt spö att komma, samt hälften av dragen och wobblerna jag bestämt var i fel storlek eller färg eller rent av ngt jag inte beställt. Detta var ett par år sedan, gav dem en chans till under mellandagsrean då jag fick presenkort där. Koden drogs inte av i kassan så efter ett jävla massa mejlande så drog dem det manuellt. Tog ca 1.5v innan prylarna kom, var inte ens hälften av det jag beställt. Tänkte happ var det som jag trodde då handlade för 1200 ca och fick prylar för 200, orkade inte käfta mer utan lät det vara, tänkte då för de väl tillbaka pengarna. 2v senare kommer ett till paket med lite till av det jag beställde stod även på lappen resten kommer från Stockholm, inte sett av prylarna än är 3 månader sedan, så skiter i det nu, kommer aldrig handla där igen.

Kommentera

Berras e trögt, beställde ett spö tog närmare en månad. Inte helt okej!

Kommentera

ser att dom får mycket skit i denna tråd och säkert med all rätt!! men deras nya butik i vårby är faktiskt ganska trevlig. men det är ju en sak att handla över disk och en annan att handla på nätet.
                http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Jag kan iallafall rekomendera Dogger.se och Trumman.com! Supersnabba leveranser och trevligt bemötande! /C

Kommentera

Beoutdoor/fishit har inget med Berras sportfiske att göra . Fishit köpte upp berras butiker för ett par år sen . Om det var för att Berra gjort konkurs vet ja inte . Men däremot vet jag att butiken blev avsevärt sämre sen fishit köpte upp dom .

Nu har berras öppnat ny butik söder om stan har inte hunnit dit än, kan nog vara riktigt bra .

/Fredrik

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 688 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                    23 svar
                    3 675 visningar