dogger.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dogger.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Dogmer är kanon! Efter att DHL slarvat bort en beställning på 3000kr för mig så pratade jag med Dogger och dom packade bara ihop en ny låda och skickade. Har handlat mycket där och kommer att fortsätta med det.

T.ex. När dom har fått in Veritas 822 på lager igen
    Jag är en fotograf och filmskapare som älskar det kontrollerade kaos som följer med kajakfiske.

Sponsor: https://Kajakfiskarna.se

Kommentera

Jag lade en rejäl order på över 60 saker från dogger.se.
      Det blev tre paket som dom fick skicka och en på Dogger sa att det blir skickad idag, och det gjorde dom verkligen för det var framme nästa dag trots att jag bor i mitt ute i skogen.
      Dom packar bra och allting var helt när det kom fram, allting var packat som ett tetrisspel så att om man hade vänt lådan upp och ner så hade saker inte farit runt där inne och slagit i varandra. Vad jag har sett så var allting jag beställt med också.
      Jag fick med en retursedel också så ifall att man måste skicka tillbaks något eller om något varit trasigt så skulle man bara kunna skicka iväg det direkt utan att behöva vänta på att få retursedeln. Smidigt!

Allt som var i riktigt små förpackningar låg tillsammans i en pappers påse och inte utspritt huller om buller bland alla andra saker. + för det.
      Senast ändrad av .art; 2016-11-11, 06:59.

Kommentera

Dogger är bästa online butiken! Köpt massor där och när jag provade att använda en ny lina, som gick av på mitten vid på andra kastet... reklamerade den och fick en annan lina utan problem!!! Deras kund service är något andra butiker som säljer online borde ta efter!

Kommentera

Har varit med om att det blivit felplockat på nån order från Dogger och att några flöten var krossade vid ankomst, ett samtal till supporten som alltid svarat direkt så har problemet varit ur världen och nya grejer har dykt upp dagen efter.
          Det är när det är något som gått galet man verkligen ser färgen på en handlare och Dogger har verkligen den rätta färgen...
          Detta leder till att om jag är ute efter fiskegrejer så är det alltid deras webbsida jag börjar kika på, har vid några tillfällen satt mig i bilen och åkt över 10mil enkel resa för att besöka butiken (har många andra butiker på närmare håll)
          Det enda jag kan "klaga" på för egen del är att havsfiskegrejerna tar för liten plats i deras butik och webshop och att utbudet där är lite klent...=P

Kommentera

Dogger är toppen. Bara haft problem 2 gånger o båda gångerna har dom fixat de. Ena gången va felpackning o andra en reklamation.
            Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

Jag har beställt från dogger 3 gånger. Två av gångerna har det saknats grejer när orden kommit fram. Visst, dom har löst det genom att skicka sakerna i efterhand. Men sist så glömde dom att packa ner bland annat ett fiskespö. Hur dålig koll kan man ha när man packar en order.

Kommentera

Aldrig haft problem med Dogger, enligt mig den bästa onlinebutiken i Sverige.

Kommentera

Dogger måste vara den bästa online samt fysiska butik i Sverige, då menar jag på ALLT om man kollar vilken kanon kundservice de har.
                  Hade köpt ett Villain spö, efter 3-4månader hade en spöring gått av vid fästet mitt på spötoppdelen. Mailade dogger och frågade om man kunde köpa bara toppen av de, jag vart glatt överaskad när de svarade att de skickar en ny topp kostnadsfritt! Dagen efter hade jag den nya toppen i handen.

Bästa kundservicen jag varit med om!

Kommentera

Ursprungligen postat av rixpucko Visa inlägg
                    Dogger måste vara den bästa online samt fysiska butik i Sverige, då menar jag på ALLT om man kollar vilken kanon kundservice de har.
                    Hade köpt ett Villain spö, efter 3-4månader hade en spöring gått av vid fästet mitt på spötoppdelen. Mailade dogger och frågade om man kunde köpa bara toppen av de, jag vart glatt överaskad när de svarade att de skickar en ny topp kostnadsfritt! Dagen efter hade jag den nya toppen i handen.

Bästa kundservicen jag varit med om!
                    Byta spötopp för att EN ögla har gått av låter onödigt.

Kommentera

Ursprungligen postat av stefan1 Visa inlägg
                      Byta spötopp för att EN ögla har gått av låter onödigt.
                      Alternativet hade varit ganska omständligt - Att kunden ska skicka spötoppen till Dogger som byter ögla och sedan skickar tillbaka den till kund.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 952 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 197 visningar