BeOutdoor XL - Öppnar 29 Mars - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BeOutdoor XL - Öppnar 29 Mars

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av SpecimenHunter_Rasmus Visa inlägg
    Från butik i England hem till dörren på en dag? Tveksamt.. Men visst är det schyst att beställa ifrån England, bra priser med.
    Kurresfiskeshop(.se) har jag erfarenheter av annars, inte super snygg hemsida men bra service!
    On topic: Har bara beställt en gång ifrån fishit och då gick det smidigt, var dock ingen större beställning. Sen är det ju lågsäsong för mycket nu.

Tveksamt?varför skulle jag ljuga?,killen beställde onsdag förmiddag hade grejerna på torsdag eftermiddag,iofs smågrejer men ändå.
    Slungan

Kommentera

Ursprungligen postat av foxmeister Visa inlägg
      tyvärr får man räkna med detta när man beställer från BeOutdoor...
      Ja det är ju väldigt tråkigt att höra... de måste ju sälja tillräckligt ändå konstigt nog.
      http://drmussla.mine.nu

Kommentera

Ny butik

BeOutdoor packar ihop och försvinner ju, så jag passade på och kolla upp deras nya lokaler, blir mindre, typ 1500kvm vid Bil Tema i Tumba..
        Passade på och köpa lite prylar, dom har ju 20-70% på allt nu då dom ska flytta.. Blev ett 50-100gr 9 fots "Ugly Stik" haspel, .20 SpiderWire och 5 wobblers för 600 spänn
        Men i sann "BeOutdoor anda" så kör dom med lite skitsnack när det kommer till priser, Ett ovanstående "Ugly Stik" spö är listat för 1290:- ordinarie på hemsidan och har så alltid varit, likaså i butiken första gången jag såg dom. sänktes sedan till 600:-.
        Säljs nu med 70% rabatt, då kostar dom helt plötsligt 1590:- ordinarie.. Jäkligt underligt.. Men men, 399:- för spöt är ju inte blodigt,,
        Carpe Esox Lucius

Kommentera

Ursprungligen postat av ubbe_e Visa inlägg
          Men i sann "BeOutdoor anda" så kör dom med lite skitsnack när det kommer till priser,
          Så sant så sant.... tyvärr. Alltid ljuga om ordinariepriserna / rek priserna.

En annan klassiker är stora annonser på kanonprylar som inte ens finns hemma.

Tycker synd om butikspersonalen som måste försöka leva upp till annonser de inte haft en chans att påverka.

Kommentera

sämsta butiken jag varit i.

Helt klar för mig är att BeOutdoor xl är den sämsta fiske affären jag varit i. Fiske delen va inte mycket att jubla över. En sådan självklarhet om en riktig hylla med CWC jerkar det hadde dom inte änns. Det va bland det fjuttigaste jag sett. Även fast det är nog bland den vanligaste jerken som var fiskare har. Personalen drälde omkring nere i ett hörn så att till och med deras Chef undrade vilka som jobbade igentligen. En kvinna i kassan som slog upp priserna i datorn i stället för att lita på streckkoden. varor som saknade prislappar eller så hadde dom ändrat priset så det som stogd på varan inte stämde. 1 gång och alldrig mer dit det lovar jag...

Kommentera

Den enda som går och prata med är marcus,, han håller vad han lovar resten av personalen vet fan inte ett skit om fiske.................

Kommentera

Beställde spö och rulle från beoutdoor, fick grejjerna dagen efter! t.o.m säljaren på FK i malmö blev snopen. Så jag e nöjd än sålänge!
                Vila i frid Ozzy, vila i frid...

Kommentera

Ursprungligen postat av bouncer Visa inlägg
                  Den enda som går och prata med är marcus,, han håller vad han lovar resten av personalen vet fan inte ett skit om fiske.................

Känner du resten av personalen på beoutdoor?

Jag kan ju med säkerhet säga att de flesta vet mycket om fiske!
                  sigpic
                  www.bjornsfisketrosa.blogspot.com

Kommentera

Kan inte mer än hålla med några av föregående talare. Fick ett presentkort på BeOutdoor när jag fyllde, åkte till Botkyrka och blev besviken. Det är den första fiskebutiken någonsin som jag fått anstränga mig för att göra av med 500kr i! Jag tror nästan att Jula har bättre sortiment på Rapala vobblers.
                    Allt eller inget är min filosofi!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 759 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                    13 svar
                    978 visningar