BeOutdoor XL - Öppnar 29 Mars - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BeOutdoor XL - Öppnar 29 Mars

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tror de går runt på annat också, säljer båtar o vattenskotrar o sånt, tror de även har en del av slagsta marina som de hyr ut på.

Men aja vem bryr sig om de klarar sig eller ej, de har ju grejerna

30% på bustrar, 40% på pike attack tills 2/11

Du som starta tråden, fick du tag på en xbuster?? Va där igår o då skulle de komma in på onsdag me demo av busterfolket tydligen.

Kommentera

Jag träffade Berra när jag var där. Han hade en hög med XBuster på kontoret. Fick förmånen att norpa en innan försäljningsstarten. Enligt honom skulle de köra demo i bassängen med Trumman imorgon em.

Kommentera

Ullared

Dom är garanterat påväg i KK!! Att starta upp en ny business genom att köpa upp 5 olika fiskebutiker, plocka in båtar, vapen och en jäkla massa kåtor, och sen samla dem i en stor "lagerlokal" ute i förorten i ett köpcentrum. Ett köpcentrum som är mer än halvtomt på hyresgäster. Hur seriöst är det sen att börja med en rea med 80% efter ett halvår. Det är ren utförsäljning!!

Jag ger dom en månad till sen köper jag loss alla jörka från konkursboet. Sen skrattar jag hela vägen till sjön...BeOutdoor, dom har ju fan ingen service över huvud taget. Om det inte är Ullared så är det ellos, epa, you name it.
        --------------------------------------------------------------------------------
        Hellre en rövare i poolen än två polare i röven

Kommentera

Ursprungligen postat av semarans Visa inlägg
          Dom är garanterat påväg i KK!! Att starta upp en ny business genom att köpa upp 5 olika fiskebutiker, plocka in båtar, vapen och en jäkla massa kåtor, och sen samla dem i en stor "lagerlokal" ute i förorten i ett köpcentrum. Ett köpcentrum som är mer än halvtomt på hyresgäster. Hur seriöst är det sen att börja med en rea med 80% efter ett halvår. Det är ren utförsäljning!!

Jag ger dom en månad till sen köper jag loss alla jörka från konkursboet. Sen skrattar jag hela vägen till sjön...BeOutdoor, dom har ju fan ingen service över huvud taget. Om det inte är Ullared så är det ellos, epa, you name it.
          Du där, vilket av ställena menar du ska konka? Hela koncernen??

Jag vill också ha deras jörksssss

De har ju bra jörks iallafall. Såg i lördags att de hade några jävligt fina handgjorda jööörks vid disken, typ 299:- styck

Nej men tror du verkligen de kommer konka?

Kommentera

Kan gå fort i branchen ........
            Titta gärna in på min fiskeblogg
            www.teamvallius.blogspot.se

Mvh Max Vallius

Kommentera

Vet ärligt talat inte om dom kommer att konka, men det osar lite iallafall.
              Jag var där med i lördags. Jörkbatesen på disken var sjukt najs. Lite dyrt med en 3-hundring bara
              --------------------------------------------------------------------------------
              Hellre en rövare i poolen än två polare i röven

Kommentera

Fishit.se / BeOutdoor

Bara undrar om det är fler än mig som grejjorna alltid är slut för när jag beställt ifrån dem.

Ifjol skulle jag köpa mig några spön från beoutdoor får ett mail att de inte har några spön kvar... Fick annulera ordern.

La en order i fredags denna gång på ett spö + rapala jacka och en massa storm jiggar, får ett mail att de inte har något spö, men om jag kunde tänka mig något annat spö. Ringde upp dem visade sig att jackan inte fanns och de bara hade nån enstaka färg av jiggarna = annulera order.

Man tappar ju förtroendet på nåt vis. Därför tänkte jag höra om era erfarenheter från dem.
                http://drmussla.mine.nu

Kommentera

Ursprungligen postat av DrMussla Visa inlägg
                  Bara undrar om det är fler än mig som grejjorna alltid är slut för när jag beställt ifrån dem.

Ifjol skulle jag köpa mig några spön från beoutdoor får ett mail att de inte har några spön kvar... Fick annulera ordern.

La en order i fredags denna gång på ett spö + rapala jacka och en massa storm jiggar, får ett mail att de inte har något spö, men om jag kunde tänka mig något annat spö. Ringde upp dem visade sig att jackan inte fanns och de bara hade nån enstaka färg av jiggarna = annulera order.

Man tappar ju förtroendet på nåt vis. Därför tänkte jag höra om era erfarenheter från dem.

Beställde lite grejer av dom (Fiskekompaniet i malmö) i Augusti,matta ,håv och en dvd,fick grejerna efter 3 månader .
                  Kommer nu endast köpa grejer från Sportfiskepoolen i uppsala,men de flesta grejerna kommer jag handla från england (har alltid tyckt support your local dealer,men fått nog),polaren beställde grejer från en butik där och hade grejerna hemma dagen efter
                  Slungan

Kommentera

Ursprungligen postat av tk Visa inlägg
                    Beställde lite grejer av dom (Fiskekompaniet i malmö) i Augusti,matta ,håv och en dvd,fick grejerna efter 3 månader .
                    Kommer nu endast köpa grejer från Sportfiskepoolen i uppsala,men de flesta grejerna kommer jag handla från england (har alltid tyckt support your local dealer,men fått nog),polaren beställde grejer från en butik där och hade grejerna hemma dagen efter
                    Från butik i England hem till dörren på en dag? Tveksamt.. Men visst är det schyst att beställa ifrån England, bra priser med.
                    Kurresfiskeshop(.se) har jag erfarenheter av annars, inte super snygg hemsida men bra service!
                    On topic: Har bara beställt en gång ifrån fishit och då gick det smidigt, var dock ingen större beställning. Sen är det ju lågsäsong för mycket nu.
                    Senast ändrad av SpecimenHunter_Rasmus; 2009-02-03, 19:13.
                    www.specimenhunters.se
                    "Big carp are very seldom caught in winter.. and that also goes for spring, summer and autumn"

Kommentera

att berra / fis shit är luftslott och konkursmässiga skojare är väl inget nytt? eller,,,
                      Den vise talar om vad han sett, dåren vad han hört

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 696 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 678 visningar