Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Broman
Collapse
X
-
Zipper, lager är dyra att ha ... bättre att bara ta hem sånt som man vet att man blir av med.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Broman Fishit = bra utrustning
Zipper!!!
Bromans lager fylls på hela tiden, men dem är så otroligt populära så dem hinner ta slut innan du skall beställa dina saker! Ha lite tålamod så skall du också få dina nya skar.
Själv har jag:
Broman selected Ul/light haspelset
Broman Hotrod/bigblock haspelset
Bromans fiskeväst + ett antal drag...
Hur bra grejer som helst..
Fiske för alla hade nån test på utrustningar i våras. Broamans haspel rullar fick väldigt bra betyg i samtliga klasser...Senast ändrad av Stizo; 2002-10-10, 12:13.
Kommentera
-
Broman gjorde bort sig ordentligt på fiske.nu i samband med sin lansering, vilket gör att många ratar dem (väldigt internt på fnu kanske iofs
Har själv ingen erfarenhet av dem förutom att jag pratat med Johan Broman och han var en trevlig prick.
//KBJ@
Kommentera
-
Nyfiken!
Originally posted by cico
Broman gjorde bort sig ordentligt på fiske.nu i samband med sin lansering, vilket gör att många ratar dem (väldigt internt på fnu kanske iofs
Har själv ingen erfarenhet av dem förutom att jag pratat med Johan Broman och han var en trevlig prick.
//K
Kommentera
-
Re: Nyfiken!
Originally posted by JJJ78
På vilket sätt gjorde dem bort sig! Måste ha missat detta!
Typ; Igår upplevde jag en jättetrevlig havsöringstur i Sthlms skärgård med fina blankingar efter mest hela dagen. Fiskade med Broman xxxx-spö 699:- Broman xxx-rulle 599:- (osv) tänk så prisvärt och vilken känsla! MVH lite olika namn
Och så höll det på.
Nu är texten påhittad men ni hajar vad jag menar. Var texterna hade sitt ursprung vet man och efter det hela uppdagades vart det märkvärdigt tyst. Verkar som någon lärde sig en läxa.
Snacka om dålig start att bli sågade på sthlms största fiskesajt i ett par veckor efter det.
Men det säger fortfarande inget om produkterna. Har som sagt inte testat dem själv utan återger bara vad som utspelade sig i samband med märkets lansering.
//KBJ@
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 750 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Reekie