Webshop ris & ros! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Webshop ris & ros!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Webshop ris & ros!

För mig är det viktigast att en webshop ger snabba och korrekta leveranser. Andra viktiga saker är att det ska vara lätt att nå de och få svar på frågor kring sina produkter.
    När det kommer till själva hemsidan så tycker jag att ALLA produkter i affärens sortiment ska finnas med och att man ska kunna se lagerstatus. Den möjligheten finns, vad jag vet, inte på någon svensk webshop. På de flesta affärer är det antingen så att de har med alla produkter, även de som är slut eller att de bara har med produkterna som finns på lager. Jag kan inte förstå varför man tar bort en produkt bara för att den är tillfälligt slut.
    Sen tycker jag även att det ska finnas lite info om varje produkt men ingen reklamkampanj för det känns bara löjligt "ett måste i betesboxen". Jag ser hellre att det står vikt, längd och lite kort info om gången på ett bete eller materialets egenskaper samt dimensioner på en väska.

Den enda webshop jag har beställt ifrån hittills är popup tackle. Jag ringde de i måndags och beställde lite grejer, de sa att de inte kunde skicka beställningen förrän tisdag eller kanske onsdag eftersom de hade mycket att göra. På onsdag skickar de min beställning och på torsdag eftermiddag är den framme. Det gick snabbt och bra och jag fick rätt grejer förutom stolen, jag fick recliner chair istället för bara chair. Nu var ju det här positivt och de hade varit schyssta och slängt ner en dyrare stol när den jag skulle ha var slut. Men med tanke på att det hade kunnat vara tvärtom eller att jag av någon anledning ville ha JUST stalker chair och inget annat så tycker jag egentligen att de borde ha ringt först.
    Allt som allt är jag ändå väldigt nöjd, jag fick bra service och det gick ganska fort.

Har aldrig vågat köpa något på nån webshop. Börjat snegla på det nu, men det blir ändå dyrare i slutändan än att åka te handlarn och få se och klämma lite på grejerna innan man köper också!

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
      Har aldrig vågat köpa något på nån webshop. Börjat snegla på det nu, men det blir ändå dyrare i slutändan än att åka te handlarn och få se och klämma lite på grejerna innan man köper också!
      lundgrensfiske.com rockar!
      Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
      &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
      ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
      Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Det får vi kolla in då ja

Kommentera

Det får vi kolla in då ja
          Framförallt så är dom väldigt snabba, man har grejerna ofta nästa dag, och ibland skickar dom med en kepa eller så. Himla trevligt!
          &

-Okänd

Kommentera

Men att köpa beten så känns ändå lite onödigt. Visst vore det kul för många beten finns där men inte hos handlarna jag sett iaf, men det tillkommer 50 spänn för att få hit grejerna.. aa det står fortf och väger! Får jag in några beten till jag vill ha så kanske man slänger iväg en order.

Kommentera

Men att köpa beten så känns ändå lite onödigt. Visst vore det kul för många beten finns där men inte hos handlarna jag sett iaf, men det tillkommer 50 spänn för att få hit grejerna.. aa det står fortf och väger! Får jag in några beten till jag vill ha så kanske man slänger iväg en order.
              Från lundgrens senast så köpte jag två, eller kanske tre, mindre jerks, dom kostade 17spänn i frakt tror jag, dom skickade med brev.

Kolla fraktmöjligheterna innan du väljer varifrån du skall beställa.
              Ibland när man beställer för lite mer dineros så blir frakten gratis.
              Ibland tar dom ut administrationskostnad isållet för frakt, lite lureri, men klart dom måste få in sina kulor förstås.

Kolla innan, så har du koll på vad som blir bäst!

Köpte ett bete i går, lite sugen på att testa ett sånt bete, blidde postförskott av misstag, då frakten blir mer än hälften av vad betet kostar, menmen, det är ju inte så mycket pengar endå
              &

-Okänd

Kommentera

Äsch, gå ihop med en polare så delar ni på frakten bara. Lundgrens har bra leveranser vad jag har hört. Har aldrig beställt därifrån eftersom det ligger nära där jag bor (10-15 min promenad eller 5 min med buss).

Visstja: gör inte som kimbow råkade göra, betala med kort istället så slipper du postförskottsavgiften.

Kommentera

Får la se över detta. Då jag är en liten plutt får jag rycka pappa i byxbenet och be han komma till dumburken för att betala med kortet. Jag har ba ungdomskort: inget sånt över nätet osv. Men 17 spänn låter ju överkomligt

Kommentera

Ursprungligen postat av benji Visa inlägg
                    Äsch, gå ihop med en polare så delar ni på frakten bara. Lundgrens har bra leveranser vad jag har hört. Har aldrig beställt därifrån eftersom det ligger nära där jag bor (10-15 min promenad eller 5 min med buss).

Visstja: gör inte som kimbow råkade göra, betala med kort istället så slipper du postförskottsavgiften.
                    Nej det var inte så faktiskt, jag betalar alltid med kort i förskott, i detta fallet var det en sida utan riktig webbbutik, så jag mailade bara och sa vad jag ville ha, dom hann skicka det via postförskott innan jag kom på att fråga efter förskottsinbetalning..
                    &

-Okänd

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 938 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                    6 svar
                    1 195 visningar