Beställa grejer Sverige????????? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beställa grejer Sverige?????????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Beställa grejer Sverige?????????

Beställde en karpsäng för 2 veckor sen,vill inte namnge företaget (är för snäll)skickade ett mail för ett antal dagar sen och fortfarande inget svar.
    Snacka om att man blir sne (dom har ingen hemma,beställer en från England? hör inte av sig förän dom har den hemma????) hade gått snabbare + billigare beställa den från England själv!!!!! så går det när man vill handla hemma i sverige (support your lokal dealer?????????????????)
    Slungan

Jag brukar kontakta dom innan kanske via telefon eller via mail, då får man en känsla av hur dom är.
    Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
    &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
    ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
    Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
      Jag brukar kontakta dom innan kanske via telefon eller via mail, då får man en känsla av hur dom är.
      Har dom grejerna på sin hemsida när man gör sin beställning och att dom sen talar om att dom inte finns på lager så tar jag det, kan avbeställa då och ta nått annat.
      Men när dom inte ens hör av sig när man skickar ett mail efter 2 veckor blir man rätt förbannad!
      (dom som känner mig vet hur rolig jag blir när jag blir grinig )
      Senast ändrad av tk; 2007-06-08, 21:57.
      Slungan

Kommentera

Ursprungligen postat av tk Visa inlägg
        Har dom grejerna på sin hemsida när man gör sin beställning och att dom sen talar om att dom inte finns på lager så tar jag det, kan avbeställa då och ta nått annat.
        Men när dom inte ens hör av sig när man skickar ett mail efter 2 veckor blir man rätt förbannad!
        (dom som känner mig vet hur rolig jag blir när jag blir grinig )
        Nej jag håller med dig, det är skit när affärer sköts nonchalant.
        Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
        &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
        ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
        Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Tänkte beställa fiskelarm + en rulle från en välkänd firma i Malmö. Gick in på hemsidan och hittade det jag ville ha, slog dem en signal för säkerhets skull - De hade inget av det jag ville ha Varför har de en massa grejer på sin sida om de ändå inte har skiten hemma De kunde ju visa lagerstatus - Amatörer!
          Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
            Nej jag håller med dig, det är skit när affärer sköts nonchalant.
            Jag vill ju köpa grejer av svenska handlare (är själv egenföretagare) vet att det kostar extra (som endel inte hajar att staten tar det mesta) men att man blir nonchalerad det gillar jag inte.
            Slungan

Kommentera

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
              Tänkte beställa fiskelarm + en rulle från en välkänd firma i Malmö. Gick in på hemsidan och hittade det jag ville ha, slog dem en signal för säkerhets skull - De hade inget av det jag ville ha Varför har de en massa grejer på sin sida om de ändå inte har skiten hemma De kunde ju visa lagerstatus - Amatörer!
              Jag beställde också från en känd firma i Malmö, men så ringde de och det visade sig att de inte hade nåt av det jag beställt hemma, så jag fick byta märken på vissa saker och ändra färg på vissa drag. Visserligen gjorde det inte så mycket för mig, men de borde som sagt visa lagerstatus. De verkade inte ha någonting alls hemma Tacka vet jag Lundgrens: Snabb leverans och en sjujävla bra service
              Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

Ursprungligen postat av _Baste_ Visa inlägg
                Jag beställde också från en känd firma i Malmö, men så ringde de och det visade sig att de inte hade nåt av det jag beställt hemma, så jag fick byta märken på vissa saker och ändra färg på vissa drag. Visserligen gjorde det inte så mycket för mig, men de borde som sagt visa lagerstatus. De verkade inte ha någonting alls hemma Tacka vet jag Lundgrens: Snabb leverans och en sjujävla bra service
                Det e ju kanon att dom ringer då kan man välja något annat, men att dom inte hör av sig fast man skickat 2 mail det e dåligt.
                Beställde grejer från Nya Sporting ,Popup Tackle ( spön,rullar,Bivvie,säng och annat) kanon service.
                Slungan

Kommentera

Ursprungligen postat av tk Visa inlägg
                  Det e ju kanon att dom ringer då kan man välja något annat, men att dom inte hör av sig fast man skickat 2 mail det e dåligt.
                  Beställde grejer från Nya Sporting ,Popup Tackle ( spön,rullar,Bivvie,säng och annat) kanon service.
                  joo, det är bra att de ringer, men lättast av allt vore ju om de hade lagerstatus. Då hade man kunnat välja rätt saker från början. Det kan ju vara så att man kanske ville ha just den där speciella saken och inget av det andra.
                  Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

[QUOTE=_Baste_;270873]joo, det är bra att de ringer, men lättast av allt vore ju om de hade lagerstatus. Då hade man kunnat välja rätt saker från början. Det kan ju vara så att man kanske ville ha just den där speciella saken och inget av det andra.[/QUOTE

Det kan jag hålla med om.
                    Slungan

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 696 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                    23 svar
                    3 678 visningar