Vill du jobba extra i sportfiskebutik? Se hit! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vill du jobba extra i sportfiskebutik? Se hit!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vill du jobba extra i sportfiskebutik? Se hit!

Hej alla!
    Vet inte riktigt vart jag ska lägga denna tråden men jag tror här blir bäst, (annars får moderator flytta den)

Hur som helst, jag söker folk som kan tänka sig att arbeta som extrapersonal på min nya sportfiskebutik som öppnar 31 juni.

Butiken är på 200 kvadrat. och ligger i Kosta Outlet (I Kosta/småland) som ligger under Koncernen New Wave group.

Personalen som sökes är för att bistå ett lag på mig själv samt en deltidsarbetande (under sommaren kommer även en sommarjobbare att arbeta vid behov).

Vi behöver någon som kan byta av annan personal, samt arbeta vid högt belastade dagar.

Antalet timmar per vecka är ovisst eftersom det helt beror på kundtrycket och hur bra det går för butiken.
    Det kommer att vara mer att göra under sommaren, på höst/vår är det mindre kunder i outleten så då kommer antalet timmar att vara lägre.
    På grund av detta är det bra om sökande har jobb vid sidan om, eller varvar med studier etc.

Fakta om läget i Kosta:
    Outleten öppnade 2006 och innefattade stora butiker som tillhandahåller märkeskläder, sportartiklar och handtillverkat svenskt märkesglas mm.
    Under 2007 byggs outleten ut och ett flertal nya butiker ska öppna samtidigt som sportfiskebutiken, bla leksaksbutik, skobutik, bokhandel, utökning av kläd/sportoutlet samt andra butiker.

De som handlar i Kosta kommer i princip allihop utifrån (kosta är mkt litet, bortsett från glasbruket och det stora outletområdet).
    Främst är det turister, mkt tyskar och även en hel del danskar, folk från stockholm osv.

Egenskaper jag gärna ser hos dig som söker:

Ansvarstagande - Helst vill jag att du ska vara en kandidat värdig att kunna ta hand om dagskassa vid stängning osv. För att få detta får du inte vara under 18 år. Helst en bit över det också.

Kunnig - Du ska givetvis ha kunnande inom sportfiskeutrustning och kunna hjälpa kunder därefter.

Språk - Eftersom vi har till stor del tyska gäster är det ett stort plus om man är duktig på tyska. Engelska är också mkt värt. Självklart flytande svenska.

Serviceinriktad - Ett sinne för service, något man antingen har eller saknar.

Positiv och glad - En glad säljare säljer mer än en pessimist. Leende smittar av sig, även till arbetskamrater.

Låter detta intressant? Tveka isåfall inte med att kontakta mig. Jag tar gärna/helst emot ansökan via e-mail. Men även vanligt brev samt telefonkontakt fungerar.

Kontaktperson: Simon K-Greising
    E-Mail: Lax_akademin@hotmail.com
    Mob: 0738-211404
    Företagsaddress: Kosta Outlet, Stora v. 94, 36052 KOSTA

Mvh/ Simon K-Greising

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
115 svar
23 845 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Reekie
av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
13 svar
1 008 visningar