En liten undran, vad är grejen med Söder? Är det priset, utbudet eller är det bara att dom är stora på sociala medier?
Jag kan erkänna att jag är en sån som lätt lockas att köpa saker jag inte behöver om priset är bra, men just Söder/Sportfiskeprylar handlar jag typ aldrig på. Inte pga någon bojkott utan pga att det oftast blir mer lockande någon annanstans. Visst, dom har ofta någon sak till bra pris, men är inte billigare än andra på allt annat.
Så är det utbudet istället som är grejen? Eller missar jag något?
Gjorde en liten snabb jämförelse på tre saker jag nyligen köpte (i en annan butik), så ganska random plockade utan bias.
OFC kontra Sportfiskeprylar:
Darts lekande super rolling strl 8: 39:- kontra 45:-
Bomber 15A: 129:- kontra 129:-
Atom 35g: 79:- kontra 85:-
OFC billigast!
Så vad gör Söder/Sportfiskeprylar så populära?
Jag kan erkänna att jag är en sån som lätt lockas att köpa saker jag inte behöver om priset är bra, men just Söder/Sportfiskeprylar handlar jag typ aldrig på. Inte pga någon bojkott utan pga att det oftast blir mer lockande någon annanstans. Visst, dom har ofta någon sak till bra pris, men är inte billigare än andra på allt annat.
Så är det utbudet istället som är grejen? Eller missar jag något?
Gjorde en liten snabb jämförelse på tre saker jag nyligen köpte (i en annan butik), så ganska random plockade utan bias.
OFC kontra Sportfiskeprylar:
Darts lekande super rolling strl 8: 39:- kontra 45:-
Bomber 15A: 129:- kontra 129:-
Atom 35g: 79:- kontra 85:-
OFC billigast!
Så vad gör Söder/Sportfiskeprylar så populära?
Kommentera