Precis som flera andra leverantörer så har Daiwa lite extra problem just nu pga Corona. Åkte in till söders i juni med min rulle som jag ville skicka iväg och få nya lager i och allmän service. 12 till 16 veckor var då prognosen. Började då istället leta delar själv, vilket inte är så lätt som man kan tro. Efter 4 veckor så svarade Daiwa på mitt mail. Dom ber om ursäkt för väntetiden då dom har extremt mycket att göra, och skickar de grejer jag bett om gratis. Det kallar jag service! Kan tänka mig att servicen låg nere i Finland en period och att dom har en hel del att jobba ikapp.
Skulle vara kanon om söder eller någon annan butik kunde ha en egen rullservice. Även de vanligaste delarna som lager till de mest sålda rullarna vore kanon. Vad jag vet så är det väl bara sportfiskeboden i Täby som har lite grejer, dock verkar dom mest ha till Abus rullar.
Skulle vara kanon om söder eller någon annan butik kunde ha en egen rullservice. Även de vanligaste delarna som lager till de mest sålda rullarna vore kanon. Vad jag vet så är det väl bara sportfiskeboden i Täby som har lite grejer, dock verkar dom mest ha till Abus rullar.
Kommentera