Har en Daiwa Protex xr spö där toppen gick av efter 3 veckor (klumpighet av mig, klämde den i förvaringsfacket i båten).
kontaktade Daiwa Scandinavia och fick svar efter många om och men att dem hade en som dem kunde skicka. Efter senaste mailet är det knäpp tyst.
Har gått en hel månad och dem svarar inte på mail längre.
Är det någon annan som upplever detta med Daiwa.
Supporten är rent utsagt usel.
Förstår kanske att man har mycket att göra men man förväntar sig ändå att man svarar på mail.
kontaktade Daiwa Scandinavia och fick svar efter många om och men att dem hade en som dem kunde skicka. Efter senaste mailet är det knäpp tyst.
Har gått en hel månad och dem svarar inte på mail längre.
Är det någon annan som upplever detta med Daiwa.
Supporten är rent utsagt usel.
Förstår kanske att man har mycket att göra men man förväntar sig ändå att man svarar på mail.
Kommentera