Varning för carp.com och fostersofbirmingham.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning för carp.com och fostersofbirmingham.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Varning för carp.com och fostersofbirmingham.com

Tjenis. I februari detta året gjorde jag och 2 kompisar en gemensam beställning från den till synes stora nätbutiken carp.com. De hade stort utbud och bra priser .

Enligt butiken kan det ta upp till en månad fram till leverans och man betalar med förskott.

När det hade gått lite mer än en månad skickade jag mail till deras "hjälpadress" som det hänvisas till på sidan. Efter att ha skickat flera stycken utan att få svar
    så frågade jag på deras forum efter hjälp och en utav moderatorerna på forumet hjälpte mig. Han hade även hand om sidan och är dessutom son till ägaren av fox
    Han berättade för mig att de hade haft inbrott i butiken och de hade tagit kassan och där låg även ordrar. Så min hade försvunnit. Och i samma veva skulle carp.com slås samman med sidan fostersofbirmingham.com.
    Det betydde dels att vi var tvungna att byta produkter till andra märken på en del saker osv.

Sen dröjde det och dröjde och dröjde det innan något kom. Jag fick vänta till samma vecka vi skulle ut på sutarfiske (som vi flyttat fram för att sakerna inte kommit) Sakerna kom i juni, och då saknades mängder av produkter, samt att de hade slagit in spöna i kartong så att spötoppen på ena spöt hade gått igenom kartongen!!! Givetvis var spöt av.

Då tog jag kontakt med honom igen och reklamerade dessutom spöt. Efter ytterligare ett bra tag kom en till leverans med nya spön osv. Men nej, inte heller den leveransen var allt med! Jag saknade fortfarande exempelvis karpsäck, methodfeeders, boiliefärg osv.

Då skulle han skicka värdet av de saknade produkterna till mitt konto.

Fint tyckte jag som fan inte ville hålla på att ällta detta mer. Jag skulle ha dom i slutet av veckan, skrev han några gånger. Det dröjde la en månad.

När jag tillslut hade fått mina pengar (för knappt 2 v sen) hade det gått... låt se...jo 8 mån.

Det är helt sjukt och totalt oacceptabelt. Det gör att man aldrig ens kommer att fundera på att köpa därifrån igen. Det gör att man får dålig erfarenhet av att beställa från england (vilket är jävligt synd) och det ger fox ett dåligt ansikte. Richard Fox (kontakten jag hade) borde veta 3 miljarder gånger bättre än så.

Så.

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
115 svar
23 667 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Reekie
av Reekie

Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
23 svar
3 668 visningar