Ursprungligen postat av këff
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nån som handlat på Nya Sporting?
Collapse
X
-
- T e a m O d i n -
-
~
hhahahha balanspirken va det värsta ja hört
Keff orka försvara en butik som inte hänger med i svängarna? Anställ ett par till, och hur många orders dem har spelar ingen roll eller om dem är ett par kronor billigare.
Ska man va en seriös och omtyckt handlare ska man ha bra service och personal som har lite ordning och reda, inte slänger i en annan färg för att en är slut, glömmer bort massa orders hit o dit osv
Det händer säkert alla butiker men nya sporting verkar många haft dåliga erfarenheter av..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MoSsEhhahahha balanspirken va det värsta ja hört
Keff orka försvara en butik som inte hänger med i svängarna? Anställ ett par till,
Kommentera
-
sporting är det enda rätta
har köp av andra företag och fick då fel prylar och då rörde det sig om ex ett foxtält för 4000kr så som nu skriver låter det bara som det är sporting som gör fel, men tror inte dom andra stora butikerna är felfria själva som berras, kompaniet m.flBodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!
Kommentera
-
Ha ha
Traid beställde jerkgrejor där ifrån. När grejerna dyker upp har de skickat en begagnad rulle. I det fallet kändes det verkligen som att de tog en rövare och hoppades på att ingen skulle märka ngt!
Jag drar mig iaf för att beställa ngt därifrån och Traid gör det garanterat inte mer.Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Den här tråden känns som bara massa osanningar om jag ska vara helt ärlig. Kan inte tro på det jag läser. Men det blir väll så att man blir färgad av butiken man hänger på (eller jobbar).Rent naturligt så vill man gärna skriva ner alla andra bara för att göra sin egen handlare lite glad. Sporting har väll minst 10 års erfarenhet av postorder och gör affärer i säkert mångmiljon klassen varje år. Varför skall Sveriges kanske största fiskeförsäljare hålla på med små fuffens?
Ni borde göra som jag försöker göra. Fiska mer och skriv mindre. Så ska ni se att det löser sigSenast ändrad av këff; 2006-08-07, 18:12.Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MoSsEhhahahha balanspirken va det värsta ja hört
Keff orka försvara en butik som inte hänger med i svängarna? Anställ ett par till, och hur många orders dem har spelar ingen roll eller om dem är ett par kronor billigare.
Ska man va en seriös och omtyckt handlare ska man ha bra service och personal som har lite ordning och reda, inte slänger i en annan färg för att en är slut, glömmer bort massa orders hit o dit osv
Det händer säkert alla butiker men nya sporting verkar många haft dåliga erfarenheter av..
ett par kronor ocksåå ganske kul... synd att inte pricerunner finns på fiskegrejer, skulle nog visa sig att en beställning på exempelvis 10000 skulle vara iaf 1000 kronor billigare.Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BrunteTraid beställde jerkgrejor där ifrån. När grejerna dyker upp har de skickat en begagnad rulle. I det fallet kändes det verkligen som att de tog en rövare och hoppades på att ingen skulle märka ngt!
Jag drar mig iaf för att beställa ngt därifrån och Traid gör det garanterat inte mer.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 675 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Reekie