Nån som handlat på Nya Sporting? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nån som handlat på Nya Sporting?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nån som handlat på Nya Sporting?

Är det bra service och så? Webshopen verkar inte ta någon fraktavgift stämmer det?
    ha det

ringde och beställde norge grejjer,de lovade att de skulle hinna upp,ringde ner igen 2 dagar innan vi skulle åka för grejjerna hade inte kommit då hade de inte ens plockat ihop och skickat det men då visade de sig från den bättre sidan och lyckades ändå få upp grejjerna i tid ,bra service.
    Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare

Kommentera

OKej men är det någon fraktkostnad på grejjerna?

Kommentera

detta hittade jag,

Köpvillkor
        Vi levererar varorna mot postförskott eller förskottsbetalning med post eller bussgods till sjävkostnadspris.

Vid köp över 3.000:- levererar vi varorna fraktfritt.

Leverans utanför Sverige sker endast mot förskottsbetalning. Vid leveran utom Sverige gäller särskilda villkor. Inför varje sådan leverans kontaktar vi dig som kund för ett godkännande.

Ej utlösta försändelser debiterar vi en administrativ avgif om 299:-. Alla leveranser sker mot postförskott eller förskottsbetalning.

I övrigt tillämpar vi konsumentköplagen vad avseer returer, reklammationer och övriga ärenden.

Lägsta ordervärde är 200:-
        Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Kommentera

Om ni har vägarna förbi Örebro är det helt klart värt att leta på butiken för de har ett bra utbud och mycket trevlig och kunnig personal. De har en ganska jämn fördelning mellan spinn, mete och flugfiske så de flesta kan nog hitta nåt intressant där.

Kommentera

Ursprungligen postat av henrikno
            Om ni har vägarna förbi Örebro är det helt klart värt att leta på butiken för de har ett bra utbud och mycket trevlig och kunnig personal. De har en ganska jämn fördelning mellan spinn, mete och flugfiske så de flesta kan nog hitta nåt intressant där.
            Beställde där ifrån i går men har fortfarande inte fått veta vad postförskottet ligger på men tror det går på ca 140kr då ordinarie frakt ca 100kr + postförskott 40kr

Kommentera

Bläää

Jag beställde därifrån förut, gjorde en beställning på måndag via telefon..

Dem lovade att grejerna skulle vara framme innan fredag, på fredag ringer jag upp och då hade dem glömt bort min beställning. Sen fick jag paketet nångång nästa vecka..

Jag beställer aldrig därifrån igen..

Kommentera

------------------------------------
                den 2006-06-21 15:56 beställde jag fig rig setet av detta företag och fick fel rulle så jag fick returnera två stycken, detta efter att jag betalat postförskottet och frakten tillbaka
                FICK I SVAR

Hej Marcus

Ok, så fort vi får in rullarna(51orna) så skickar vi dom till er!
                den 13 juli 2006 07:37:37 FIck jag följande svar på mitt mail
                Hejsan igen!

Tänkte bara höra med er hur det går med anförskaffningen av rullarna
                (C:51:orna) är dom på G snart? Väntar ivrigt på leverans!! =)

simma lugnt!
                //Mackan
                Hej Mackan

Dina rullar vet bara dansken om dom är på G elelr inte....han är ledig några
                dagar men är tillbaka på måndag!

Mvh Robin

Nya Sporting
                Jag sökte då själv upp dansken på eniro och han var och fiskade i nån å uppe i norrland och svarade på mobiltelefonen då dom tydligen inte ville att man skulle ringa honom och fick nr, han sa att det var massa meck med rullar från norge och danmark som dom skulle fixa
                den 20 juli 2006 16:05:49

Hejsan, Marcus här igen, tänkte fråga om statusen på våra rullar
                om det händer något (ordernr xxx) nu borde Dansken vara tillbaka som ni har
                sagt i mailen innan och jag vill gärna veta vad som händer, känns sådär o
                ligga ute med 2 record rullar och inte en få någon kontakt med berörda
                personer.
                hör av er!
                Tjena marcus.
                Tyvärr har vi inte fått hem record rullarna än, självklart skickar vi dem
                till er så fort som möjligt. Har ni yttligare frågor är ni välkommna att
                maila eller ringa butiken på 019-321415
                (Vaddå ringa eller maila, känns som att det är det enda jag har gjort?)

Simma lugnt...
                Mvh Jonny
                den 4 augusti 2006 17:59:50

Hejsan, Marcus här ännu en gång, tänkte bara fråga vart rullarna har tagit
                vägen då jag inte fått dom ännu (4aug). Du sa i tidigare mail att dom skulle

komma i början av vecka 30 och nu är det i slutet av 31 så jag undrar vart
                dom är någonstans, har ni skickat dom till oss?
                Tjena Marcus
                Jag har varit och hämtat dom idag hos en Dansk kollega och jag är hemma
                måndag kväll och skickar dina rullar direkt......

Sorry att de har krånglad lite, men jag skickar med 4 Jerkbait som ett litet
                plåster på såret.

Hoppas att ni inta är allt för förbannade, men när man som vi köpar
                Ambassadeur av bakvägen för att kunna sälja till låga priser ...Kan det
                tyvärr bli strul när de tar slut i Danmark eller Norge
                Sammanfattning, jävligt ruttet och att skicka fel rullar i tron om att man inte ska märka att det är fel då man vill ha 51:or som det står på hemsidan att det är. Snäppet sämre o ligga ute med drygt 3000 under en hel sommar och inte kunna fiska då dom är (på gång) då nuvarande rullen sjunger på refrängen, känns lite billigt och att få 4 jerkbaits då det har tagit nästan en hel sommar och att skicka två rullar. jävligt dåligt enligt mig och bristande info från deras sida, första och sista gången jag beställe från detta företag!
                Senast ändrad av Guest; 2006-08-06, 18:18.

Kommentera

Fråga Kiwi vad han tycker
                  sigpic

Kommentera

okej kiwi va tycker du???
                    Keep talking about me, You are just making me famous..
                    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 675 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                    23 svar
                    3 670 visningar