Maj 2015 köpte jag en Stella 2500Fi , valde att gå all in o skaffa mig det bästa. Maj 2016 lämnade jag in den för service. Först skickades den tillbaka utan att ha åtgärdats med motiveringen att de inte tar emot från privatpersoner ?! Om de bemödat sig att läsa på paketet så hade de sett att det kom från Wittlocks i Halmstad. Det löstes efter en ny tur. Februari 2017 skickar jag rullen på nytt - trassel med lintrissan visar det sig. Då vill de ha 600skr för service. Jag påpekar att gäller inte 5 års garanti eller? Rullen är köpt via Dansk internetbutik då gäller inte garantin , vänta lite nu den gällde för knappt ett år sedan. Normark Scandinavia kallar sig företaget. Danmark en del av skandinavium. Jag köper en premiumrulle men behandlas som kund på ett sätt som om jag skulle köpt en dussinvara på ÖB. Vi snackar 2017 - kunden i centrum. Vid köpet av rullen gavs ingen som helst info om att det var helt olika garantier som gällde.
Jag betalade inte , det gjorde min handlare Wittlocks som skämdes över hur Normark behandlat mig som kund.
Jag har mejlat Normark men de har inte svarat , därav denna info.
Peter B
Jag betalade inte , det gjorde min handlare Wittlocks som skämdes över hur Normark behandlat mig som kund.
Jag har mejlat Normark men de har inte svarat , därav denna info.
Peter B
Kommentera