Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Daiwa Scandinavien - Stora problem med reservdelar och logistik
Collapse
X
-
-
Det är ett sånt här svar man förväntar sig som en bra kund!
Good afternoon,
Thank you for your email. I am sorry to hear of the delay you have had on spare parts. Can you please forward me your full postal address and I will have these parts shipped to you with our compliments.
Assuring you of our closest attention at all times
Kind regards
Suzanne
Snyggt jobbat Daiwa Skottland!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av agne Visa inläggSå det var Skottland man skulle mailat.. Själv har jag inte fått något svar varken från U.K eller Tyskland..
Och order är lagd hos Mikes för en månad sedan, inget skickat...
Jippi!
info@daiwasports.co.uk
Jag tror det är uppdelat så att Daiwa Skottland har ansvar för UK, Irland och skandinavien. Medan tyskarna har övriga europa inkl. balticländerna.Senast ändrad av Silverfisk; 2016-06-30, 10:42.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Silverfisk Visa inläggSkottland och UK är nog samma sak. Jag använde denna mail:
info@daiwasports.co.uk
Jag tror det är uppdelat så att Daiwa Skottland har ansvar för UK, Irland och skandinavien. Medan tyskarna har övriga europa inkl. balticländerna.
//Mario
Kommentera
-
Kan du inte bara säga exakt vilken del det är du väntar på som du tycker var undermåttlig?
Det var ju en helt ny rulle så vad var det som var dåligt med den?
Du har bashat Daiwa i den här och andra trådar så jag tycker att det är relevant att komma ut med vad som är problemet.
Gillar inte heller Daiwa pga deras J-braid lina som inte ens håller hälften av utlovad brottstyrka men nu börjar det bli orättvist när du inte berättat vad exakt vad det är för del som du är missnöjd med.
Det är ju skillnad på om det är någon liten skitgrej på rullen som är dålig eller om det är något viktigt som dom alltid borde ha inne i lager.Senast ändrad av FiskeSnuset; 2016-07-03, 14:01.
[FONT=Trebuchet MS] Ajöss och tack för fisken![/FONT]
Kommentera
-
Skit grej eller inte, man ska inte behöva vänta tre månader. Rullen går ju tydligen inte att använda. Dessutom tror jag inte det handlar om själva reservdelen utan bemötandet och brist på kundservice från Daiwa scandinavien som har fått Silverfisk att skapa tråden, med full förståelse.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 676 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Reekie