Precis. Är folk rädda för telefonen nuförtiden? Finns annat att göra med en lur, mer än att Instagramma, ansiktsboka och fiskesnacka.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sporting.se?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Edguy Visa inläggSå ni tycker det är ok att dom skiter i att svara via mail?
Spelar ingen roll vilken butik det gäller, tycker det hör till 2000-talet att som företag kunna hålla koll på en inkorg..
Att ringa om allt känns lite 1900-tal.
Jag håller med dig om ett företag inom ett par dagar ska kunna svara på mail, det tillhör helt klart 2000-talet! Samtidigt så kan man ju ringa om man är angelägen att få ett snabbt svar!
Bra att de syns här att de är sega!Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
-
Tycker att många butiker är dåliga på mail men 2-3 arbetsdagar känns inte absurt. 2veckor utan kontakt känns dock kass.
Telefon känns mer aktuellt än någonsin med tanke hur mkt. Skit som kommer via mail är telefon nästan alltid ett sätt att komma före i kön precis som på mitt eget jobb går möten och telefon före mailen...
/Uhr
Kommentera
-
Det spelar väl ingen roll om det är på mail eller telefon? Att skicka ett mail om saker är slut eller att det kommer ta ett tag innan den återkommer i lager måste väl vara absolut standard om man vill ha kvar kunder? Varför ska JAG behöva ringa eller ens maila om en vara ja beställt inte finns i lager? Då ska de väl inte ha någon webshop utan bara ta beställning per telefon eller i endast i butik.
- Gillar 3
Kommentera
-
Måste säga att jag har bara bra erfarenheter av Sporting. Jobbar själv inom handels och dom flesta företagen svarar 9/10 gånger om man ringer. Mail kan tyvärr ta några dagar men ska absolut inte ta veckor. Kanske saknat personal nu när dom har spelat in perch pro
Kommentera
-
Hur vet du (utan att ha fått svar) att det är så att varan du köpt ej finns i lager?jag håller så klart med om att det är dåligt att ej få svar på mail. Men iaf jag, hade efter 2v väntan ringt. Förmodligen efter 4-5 dagar redan som är en rimlig leveranstid. Alla är vi olika. Dessutom är det kanske bättre att säga vad man tycker o tänker kring service o bemötande på telefon, det brukar bita lite bättre än ett argt mail
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggHur vet du (utan att ha fått svar) att det är så att varan du köpt ej finns i lager?jag håller så klart med om att det är dåligt att ej få svar på mail. Men iaf jag, hade efter 2v väntan ringt. Förmodligen efter 4-5 dagar redan som är en rimlig leveranstid. Alla är vi olika. Dessutom är det kanske bättre att säga vad man tycker o tänker kring service o bemötande på telefon, det brukar bita lite bättre än ett argt mail
Värt att tilläggas är dock som sagt att det är säkert en väldigt trevlig butik att besöka i Örebro och även under sportfiskemässan fick jag bra bemötande och deras sortiment är också intressant. Men internetbutiken är/var åtminstone under all kritik.2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2019
2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2020
2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2021
8:e plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2022
2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2023
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 932 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()