Hej på er,
Håller med om att kritiken är både saklig och trovärdig samt att det finns olika sorters "varning för" trådar. Tycker även jag att denna tråd tillhör den senare kategorin.
Dock är min övertygelse om att det är bättre för konsument och näringsidkare att kritik och klagomål först hamnar där det hör hemma, dvs hos ansvarig på företaget.
Är man inte nöjd efter det så anser jag det befogat att gå vidare med åtgärder (min personliga åsikt är att ARN är bättre än forum och Facebook) man tycker är nödvändiga.
Menar egentligen inte att racka ner på dig, absolut inte. Det är mer fenomenet i sig som stör mig en aning.
Hoppas Ribatex tar kontakt med dig för att försöka hitta en lösning som får dig att få tillbaka förtroendet för dem.
Håller med om att kritiken är både saklig och trovärdig samt att det finns olika sorters "varning för" trådar. Tycker även jag att denna tråd tillhör den senare kategorin.
Dock är min övertygelse om att det är bättre för konsument och näringsidkare att kritik och klagomål först hamnar där det hör hemma, dvs hos ansvarig på företaget.
Är man inte nöjd efter det så anser jag det befogat att gå vidare med åtgärder (min personliga åsikt är att ARN är bättre än forum och Facebook) man tycker är nödvändiga.
Menar egentligen inte att racka ner på dig, absolut inte. Det är mer fenomenet i sig som stör mig en aning.
Hoppas Ribatex tar kontakt med dig för att försöka hitta en lösning som får dig att få tillbaka förtroendet för dem.
Kommentera