Ursprungligen postat av Sportfiskeprylar.se
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se
Collapse
X
-
Skulle precis lägga en order på 2 st spö på Söders men kom till kassan så stod det 199:- frakt!!!
2st 2-delade spö??
Har Söders börjat ta frakt för sina spö nu?
Har jag aldrig varit med omDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggSkrymmande frakt, som måste levereras som hempaket kostar 199krDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggHar ju köpt spö innan som inte kostat i frakt??
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Herrlin Visa inläggDessa kanske är längre? Jämför med de du köpt tidigare, annars får du nog kontakta dem och frågaDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Kommentera
-
Tjena Classe, två delade spön upp till 9 fot skickas alltid fraktfritt men ibland lägger vi fel fraktklass på spön av misstag, vilka spön var det så vi kan justera detta?Sportfiskeprylar.se - Söder Sportfiske AB
För Sportfiskare, av Sportfiskare - Vi har inte råd att sälja skräp!
Kommentera
-
Jag kan inte hålla med hyllningskören. Servicen är bra i butiken, tills du gått utanför dörren. Servicen i butik 5 stjärnor efter marknaden max 2 stjärnor.
Köpte en spinnspö i födelsedag present, som provkastades på gräsmattan. Jag såg att det ett Haspel och inte ett spinnspö vi hade beställt. Tyvärr gick det inte att returnera. Det är ok, men man borde fått köpa det önskvärda spöet till reducerat pris. Jag har ju bara handlat för ca 10000 i år, som jag lägger hos någon annan återförsäljare i stället.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Julle68 Visa inläggJag kan inte hålla med hyllningskören. Servicen är bra i butiken, tills du gått utanför dörren. Servicen i butik 5 stjärnor efter marknaden max 2 stjärnor.
Köpte en spinnspö i födelsedag present, som provkastades på gräsmattan. Jag såg att det ett Haspel och inte ett spinnspö vi hade beställt. Tyvärr gick det inte att returnera. Det är ok, men man borde fått köpa det önskvärda spöet till reducerat pris. Jag har ju bara handlat för ca 10000 i år, som jag lägger hos någon annan återförsäljare i stället.
Om du tankar fel bränsle i bilen på CirkleK, och får ta servicekostnaden för tömning etc, skulle du be CirkleK reducera priset på det bränslet du faktiskt skulle tankat?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 748 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Reekie