Ursprungligen postat av Martin_G
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
www.greatfishing.com.pl
Collapse
X
-
-
Nu har jag pratat med Johan på great fishing och skickat iväg min order. Det blev en hel del prylar. Några spön, en tomtearme med jiggar och jiggkrokar, lite spinnare, flöten, tafsar, och lite annat småplock.
Vi får se hur det går . Jag återkommer när det händer någonting.Senast ändrad av SMaster; 2006-01-24, 22:16.
Kommentera
-
Jocke L.
Ursprungligen postat av SMasterNu har jag pratat med Johan på great fishing och skickat iväg min order. Det blev en hel del prylar. Några spön, en tomtearme med jiggar och jiggkrokar, lite spinnare, flöten, tafsar, och lite annat småplock.
Vi får se hur det går . Jag återkommer när det händer någonting.
Kommentera
-
Hmm, glömde bort den här tråden...
Jag gjorde en rätt ordentlig beställning. Några av spöna var slut, så det tog ett tag att få grejerna. Men det var inget problem, eftersom isen fortfarande låg när jag gjorde beställningen. Som tack för mitt tålamod fick jag en massa extra jiggar.
På minussidan kan man säga att de har lite problem med leveranstider, då de inte har så stort lager. Om de prylar man beställer är slut hos leverantörerna, så kan det bli förseningar. Men de jobbar på att utöka lagret, och det kommer med all sannolikhet att bli bättre. Man får ha lite överseende med sånt när det är ett nystartat företag.
Sammanfattningsvis kan jag säga att Great Fishing är en seriös nätbutik. Johan är både service minded och trevlig. Strular någonting så kan man lita på att han löser det. Man behöver inte vara ett dug orolig att man inte ska få de prylar man beställt, även om det i nuläget kan ta lite tid. Men när t.ex. en relax jigg kostar 1/3 av vad det gör i sverige så är det inget problem.
Jag kommer garanterat att köpa prylar av dem igen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SMasterHmm, glömde bort den här tråden...
Jag gjorde en rätt ordentlig beställning. Några av spöna var slut, så det tog ett tag att få grejerna. Men det var inget problem, eftersom isen fortfarande låg när jag gjorde beställningen. Som tack för mitt tålamod fick jag en massa extra jiggar.
På minussidan kan man säga att de har lite problem med leveranstider, då de inte har så stort lager. Om de prylar man beställer är slut hos leverantörerna, så kan det bli förseningar. Men de jobbar på att utöka lagret, och det kommer med all sannolikhet att bli bättre. Man får ha lite överseende med sånt när det är ett nystartat företag.
Sammanfattningsvis kan jag säga att Great Fishing är en seriös nätbutik. Johan är både service minded och trevlig. Strular någonting så kan man lita på att han löser det. Man behöver inte vara ett dug orolig att man inte ska få de prylar man beställt, även om det i nuläget kan ta lite tid. Men när t.ex. en relax jigg kostar 1/3 av vad det gör i sverige så är det inget problem.
Jag kommer garanterat att köpa prylar av dem igen.Matpaus? Fisken kan ju finnas i nästa kast!
Kommentera
-
Vill bara berätta att jag också fått det som skulle levereras. Beställde ett Beast Master 2,7 m och två stycken Sufix Matrix Pro-linor. Tog drygt 10 dagar innan leverans med posten. Nästan halva priset totalt, inkl frakt, om man jämför med de vanliga näthandlarna i Sverige.Matpaus? Fisken kan ju finnas i nästa kast!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
115 svar
23 782 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Reekie