www.greatfishing.com.pl - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

www.greatfishing.com.pl

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Martin_G
    160 är väl ingen dyr frakt i sammanhanget?

Om man ska köpa ett fåtal jiggar är knappast postorder rätt metod.

/Martin
    Förstår vad du menar, men om (som i mitt fall) de lokala handlarna inte har relaxjiggarna så är det inte mkt annat att göra än att beställa via ngn form av postorderföretag. Och då är 160:- för frakten dyrt. Visst, man kan slänga med en massa andra saker i beställningen och hävda att det totalt sett är jättebilligt, men det är ju bara ett kasst sätt att lura sig själv att man har gjort en bra affär.

Kommentera

Kanske det

Men jag förbrukar mycket jiggar varje säsong, så köpa många jiggar är en självklarhet för mig!!!

Kommentera

Nu har jag pratat med Johan på great fishing och skickat iväg min order. Det blev en hel del prylar. Några spön, en tomtearme med jiggar och jiggkrokar, lite spinnare, flöten, tafsar, och lite annat småplock.

Vi får se hur det går . Jag återkommer när det händer någonting.
        Senast ändrad av SMaster; 2006-01-24, 22:16.

Kommentera

Ursprungligen postat av SMaster
          Nu har jag pratat med Johan på great fishing och skickat iväg min order. Det blev en hel del prylar. Några spön, en tomtearme med jiggar och jiggkrokar, lite spinnare, flöten, tafsar, och lite annat småplock.

Vi får se hur det går . Jag återkommer när det händer någonting.
          Bra initiativ att lägga upp "processen" här S Master. Jag ligger själv i startgroparna för en beställning av ditt och datt från great fishing. Avvaktar tills dess att jag får en rekyl om hur det har gått för dig.

Kommentera

Hur gick det sen då? Några fler som har goda erfarenheter?

Beställde själv ett Beast Master (2,7 m, 5-20 g) i fredags samt lite Sufix Matrix Pro-lina. Vi får se vad som händer.
            Matpaus? Fisken kan ju finnas i nästa kast!

Kommentera

Hmm, glömde bort den här tråden...

Jag gjorde en rätt ordentlig beställning. Några av spöna var slut, så det tog ett tag att få grejerna. Men det var inget problem, eftersom isen fortfarande låg när jag gjorde beställningen. Som tack för mitt tålamod fick jag en massa extra jiggar.

På minussidan kan man säga att de har lite problem med leveranstider, då de inte har så stort lager. Om de prylar man beställer är slut hos leverantörerna, så kan det bli förseningar. Men de jobbar på att utöka lagret, och det kommer med all sannolikhet att bli bättre. Man får ha lite överseende med sånt när det är ett nystartat företag.

Sammanfattningsvis kan jag säga att Great Fishing är en seriös nätbutik. Johan är både service minded och trevlig. Strular någonting så kan man lita på att han löser det. Man behöver inte vara ett dug orolig att man inte ska få de prylar man beställt, även om det i nuläget kan ta lite tid. Men när t.ex. en relax jigg kostar 1/3 av vad det gör i sverige så är det inget problem.

Jag kommer garanterat att köpa prylar av dem igen.

Kommentera

Ursprungligen postat av SMaster
                Hmm, glömde bort den här tråden...

Jag gjorde en rätt ordentlig beställning. Några av spöna var slut, så det tog ett tag att få grejerna. Men det var inget problem, eftersom isen fortfarande låg när jag gjorde beställningen. Som tack för mitt tålamod fick jag en massa extra jiggar.

På minussidan kan man säga att de har lite problem med leveranstider, då de inte har så stort lager. Om de prylar man beställer är slut hos leverantörerna, så kan det bli förseningar. Men de jobbar på att utöka lagret, och det kommer med all sannolikhet att bli bättre. Man får ha lite överseende med sånt när det är ett nystartat företag.

Sammanfattningsvis kan jag säga att Great Fishing är en seriös nätbutik. Johan är både service minded och trevlig. Strular någonting så kan man lita på att han löser det. Man behöver inte vara ett dug orolig att man inte ska få de prylar man beställt, även om det i nuläget kan ta lite tid. Men när t.ex. en relax jigg kostar 1/3 av vad det gör i sverige så är det inget problem.

Jag kommer garanterat att köpa prylar av dem igen.
                Det låter lugnande. Tackar så mycket!

Kommentera

Vill bara berätta att jag också fått det som skulle levereras. Beställde ett Beast Master 2,7 m och två stycken Sufix Matrix Pro-linor. Tog drygt 10 dagar innan leverans med posten. Nästan halva priset totalt, inkl frakt, om man jämför med de vanliga näthandlarna i Sverige.

Kommentera

Jag har också lagt en beställning. Får se hur lång tid det tar men det är ju så billigt att det inte gör något om det tar lite längre än vanligt.

Kommentera

Inget paket än

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      115 svar
                      23 782 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Reekie
                      av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                      13 svar
                      989 visningar