Berras Sportfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berras Sportfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Berras Sportfiske

Jag och mina kamrater kommer inte att beställa fler gånger från Berras Sportfiske på grund av nedanstående anledningar.

Vid första beställningen fick vi inte det vi hade beställt samt att Berras bytte ut en Salmo Slider mot en annan. Detta resulterade i att min kamrat har två Sliders av samma sort för tillfället. I övrigt debiterades full frakt för en icke fullständig leverans.

Vid den andra beställningen beställde vi 3 st jerkbaits var. Vi fick varsin och resten av debiterat belopp skulle krediteras mitt konto enligt följesedeln. Efter ca en vecka hade jag fortfarande inte krediterats och efter kontakt med Berras fanns beloppet på mitt konto. Även denna gång debiterades vi 100kr för två tafsar och två jerkbaits.

Man borde kunna förvänta sig någon form av kompensation exempelvis med fri frakt motsvarande när inte beställningarna uppfylls och man är fortfarande trogen kund.
    Var e grynnan nu igen.....((Bonk))...där va den ja........

Förklara lite närmare, bytte dom färg, storlek eller sjunkande/flytande på en Slider utan att fråga om lov?
    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Jag har inte mycket till övers för berras heller, köpte mitt ekolod där, fick fel givare, skulle ha en med tempgivare på... men fick en utan...
      ringde då upp dom, men dom vägrade skicka en ny, istället ville dom att jag skulle skicka tillbaks min som jag hade, bara det att då hade det ju tagit minst 2 veckor innan jag fått en ny trodde dom, och som alla vet så är sommarens tid dyrbar, för den är ju så kort!
      så jag sa att skit i det då, kommer aldrig att beställa därifrån igen!!!

Kommentera

Är Berras sportfiske en internetaffär?

Kommentera

Ursprungligen postat av Mombaaza
          Är Berras sportfiske en internetaffär?

vet faktiskt inte om det går att beställa via internet där, men vad spelar det för roll när dom bevisligen gjort bort sig?

Kommentera

Alessandro>> Det som hände är att jag beställde en Humphy Jerk. När den var slut tog de sig friheten att skicka en Salmo Slider istället.
            En gång kan man ta men två gånger (av två beställningar) är en gång för mycket.
            /Storjonas............ Simma lugnt

Kommentera

Nej, det skulle jag inte acceptera en gång. Är inte förtjust i Berras heller, lite som att handla hos IKEA. Vill du ha bokhylla Billy då är det OK, men skriva och
              fråga via email, då vill jag ha svar inom 1-3 dar inte 3 veckor!
              How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

fick du en slider istället för humphy jerk kan det inte varit tokigt.. eftersom humphyjerk har sämre kvalle mm.. samt att slidern kostar mer. En liknande sak hände mig när jag beställde ett minne från datorbutiken.com , jag fick ett minne som kostade 200kr mer helt utan extra kostnad. ett klart uppbyte
                Fish On!

Kommentera

Nu var det just så att jag beställde en Humphy Jerk för att se hur den funkade och hur den var kvalitetsmässigt. Ville inte ha någon slider, hade jag velat det hade jag väl beställt en. Slider hade jag redan en av.

Har idag skickat iväg en beställning till sporfiskehörnan hoppas på bättre lycka där. Har inte handlat där innan.
                  /Storjonas............ Simma lugnt

Kommentera

Håller med, Berras är bara skit. Hade tänkt beställa ett par Yellow Bird från dem. Handlaren sa dock att de var slut och rekommenderade Willie Sideliner istället. Han satte till och med ner priset på paravanerna. Men vad gör det när man måste modifiera dem, köpa nya linutlösare och betala hela 160 kr i frakt...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    115 svar
                    23 775 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Reekie
                    av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                    13 svar
                    982 visningar