Jag och mina kamrater kommer inte att beställa fler gånger från Berras Sportfiske på grund av nedanstående anledningar.
Vid första beställningen fick vi inte det vi hade beställt samt att Berras bytte ut en Salmo Slider mot en annan. Detta resulterade i att min kamrat har två Sliders av samma sort för tillfället. I övrigt debiterades full frakt för en icke fullständig leverans.
Vid den andra beställningen beställde vi 3 st jerkbaits var. Vi fick varsin och resten av debiterat belopp skulle krediteras mitt konto enligt följesedeln. Efter ca en vecka hade jag fortfarande inte krediterats och efter kontakt med Berras fanns beloppet på mitt konto. Även denna gång debiterades vi 100kr för två tafsar och två jerkbaits.
Man borde kunna förvänta sig någon form av kompensation exempelvis med fri frakt motsvarande när inte beställningarna uppfylls och man är fortfarande trogen kund.
Vid första beställningen fick vi inte det vi hade beställt samt att Berras bytte ut en Salmo Slider mot en annan. Detta resulterade i att min kamrat har två Sliders av samma sort för tillfället. I övrigt debiterades full frakt för en icke fullständig leverans.
Vid den andra beställningen beställde vi 3 st jerkbaits var. Vi fick varsin och resten av debiterat belopp skulle krediteras mitt konto enligt följesedeln. Efter ca en vecka hade jag fortfarande inte krediterats och efter kontakt med Berras fanns beloppet på mitt konto. Även denna gång debiterades vi 100kr för två tafsar och två jerkbaits.
Man borde kunna förvänta sig någon form av kompensation exempelvis med fri frakt motsvarande när inte beställningarna uppfylls och man är fortfarande trogen kund.
Kommentera