Jag söker en bra baitrunner för flötestrolling efter storgäddan. Hjälp tack! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag söker en bra baitrunner för flötestrolling efter storgäddan. Hjälp tack!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jag söker en bra baitrunner för flötestrolling efter storgäddan. Hjälp tack!

Jag har kollat runt på en del webshops efter baitrunners, och det förvånar mig att jag får så få träffar efter dem. Jag önskar därför lite tips på en bra baitrunner till flötestrolling efter grov gädda! Kan även tänka mig att köpa en begagnad om du har en schyst sådan. Nypris söker jag i prisklass ca 1000-1500:-
    Berätta gärna nåt om rullen som du tipsar om!

Tack på förhand!

Kolla in på www.harrissportsmail.com
    Dom har bra priser på Shimano baitrunners. Har själv en XT4000FA dock inte haft tid att använda den så mycket än...
    Såg att harrissportsmail har rea på Shimano Baitrunner D, drygt 1200kr för 4000-storleken.
    Kanske kan vara något?

Jag har handlat från harris och det funkade perfekt!
    Bra fraktpriser och snabb leverans!

Kommentera

kolla in på olssons fiske

kanonställe att handla på Finns i Tibro och Mariestad som butik också

kanonpriser och service

Kommentera

Använder Shimanos GTE, riktigt fina baitrunners som jag kan rekommendera.
        Bloggen | Portfolio

Kommentera

Jag har själv Shimano baitrunner rullar i 4000 storlek ( XT4000 och DL4000) . Är extremt nöjd med dessa. Runt 1000 kr styck på ebay beroende på modell.Min fiskekompanjon gick på budget och skaffade billigare Okuma rullar. Han är inte helt nöjd med detta val även om de "gör jobbet". En stor skillnad är bla fighting broms och baitrunner broms. Hans baitrunner broms är för okänslig så det blir ett himla rattande på den för att få rätt inställning. På shimano sitter den perfekt med bara några graders vridning. Fighting bromsen är mjuk och fin och invevning på Shimanon känns helt perfekt.

Kommentera

Penn Spinfisher V finns i "Live Liner" version minns jag när jag köpte min. Har inte den funktionen på min men grymt nöjd med rullen annars. Bra pris på Angel-domaene.de.

Buy a Penn Spinfisher V SSV4500LL Live Liner Spinning Reel - http://jhfi.sh/R1NoHxThe Penn Spinfisher V SSV4500LL Live Liner Spinning Reel is designed for li...
            A thing is right when it tends to preserve the integrity, stability, and beauty of the biotic community. It is wrong when it tends otherwise. - Aldo Leopold

Kommentera

Tack så mycket för att ni har tagit er tid att läsa och besvara min fråga. Jag känner att jag har blivit hjälpt!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
              115 svar
              23 792 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Reekie
              av Reekie

Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
              13 svar
              992 visningar