Hej alla! Vill dela med mig av ett tips när det gäller att beställa grejjer från england: När ni får paketen, kolla dem noga innan ni skriver på något papper att ni mottagit det! Kanske låter självklart men efter att ha gått o väntat två veckor på det man beställt är det lätt att glömma och stå där som ett litet barn på julafton... Iaf beställde jag två drennanspön från Tackleshop som skickades med TNT, det företaget kör inte ut till privatpersoner utan det sköter posten. Efter ett par dar ringde det på dörren och en post-snubbe sa, skriv på här, jag har två paket till dig i bilen. Gött tänkte jag, spöna!! Men när han sedan kom upp med spötuben så såg jag att den var öppen, det enda han sa var att det skulle jag ta med TNT. När jag kommer in och packar upp spöna är allt sönderklämt i den änden som var öppen. Här kommer det viktiga, har du skrivit på, menar de att du har tagit emot varorna i gott skick, no matter what.. Så jag har en hälsning från Mike från Tackleshop (antar att det gäller alla handlare i UK) att verkligen kolla era grejjer innan ni skriver på att ni har tagit emot! Hoppas detta kan vara till nån hjälp! Mvh
Christoffer
Christoffer
Kommentera